بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه‌های ترددشمار در ورودی جاده‌های خراسان رضوی، در تعطیلات عید قربان سفرهای جاده‌ای با خودروهای شخصی به مقصد این استان در مقایسه با هفته قبل هفت درصد کاهش یافت.

سفرهای جاده‌ای به مقصد خراسان رضوی کاهش یافت

به گزارش قدس آنلاین، ابوالفضل حسینی‌عشرت‌آباد رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: آمار به دست آمده از ۹ ورودی استان نشان می‌دهد از تاریخ ۱۹ تا ۲۵ تیرماه ۲۴۹ هزار و ۸۰۴ دستگاه خودرو سواری سبک وارد استان شده اند، که در بازه زمانی ۲۶ تیر تا یکم مردادماه این رقم به ۲۳۳ هزار و ۳۰۱ دستگاه کاهش یافته است.
او افزود: علت اینکه در تعطیلات اخیر عید قربان برخلاف سایر تعطیلات و اعیاد با موج افزایش سفرهای جاده‌ای به استان مواجه نشدیم، اعمال محدودیت‌های تردد از جمله جریمه ۱۰ میلیون ریالی برای تردد در مسیر بین شهرهای قرمز است و همین موضوع اثر روانی زیادی بر کاهش سفرها گذاشت.
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی با اشاره به علت کاهش تردد بین شهری در استان ادامه داد: ورود ناوگان سنگین و کامیون به استان نیز در بازه زمانی ۲۶ تیر تا یکم مرداد در مقایسه با هفته قبل از آن ۱۳ درصد کاهش داشته است.
حسینی عشرت آباد بیان کرد : به دلیل تعلقات مذهبی رانندگان و همچنین تعطیلی مراکز بارگیری میوه و تره بار، تردد ناوگان باری به استان و بالعکس نیز کاهش یافته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.