بجنورد- فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری فردی که اقدام به قدرت‌نمایی با سلاح و انتشار تصاویر مجرمانه در فضای مجازی می‌کرد خبر داد.

عامل قدرت‌نمایی در فضای مجازی در خراسان شمالی دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ مجید یگانه پور اظهار داشت: به دنبال انتشار تصاویری از قدرت‌نمایی و انتشار تصاویر مجرمانه توسط فردی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی،مراتب شناسایی و دستگیری وی در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: اقدامات اطلاعاتی و تخصصی پلیس آغاز شد و پس از یکسری بررسی‌های فنی، مأموران موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در شهرستان اسفراین شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح شکاری، ۱۷ عدد فشنگ جنگی و تعدادی اقلام ممنوعه دیگر کشف و ضبط شد، خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات مقدماتی هدفش از این اقدام مجرمانه را جلب‌توجه و خودنمایی اعلام کرد.

سرهنگ یگانه پور در پایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: مقابله قاطعانه با اراذل‌ و اوباش و مخلان امنیت مردم از مطالبات شهروندان و مسئولان بوده و پلیس اجازه جولان دادن به این‌گونه افراد را نخواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.