نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت:کتمان پذیر نیست که در عملکرد خود نقاط ضعفی نیز داشته‌ایم و هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند که در عملکرد خود صد در صد موفق است.

 این شورا نقاط ضعفی نیز داشته‌ است

به گزارش قدس آنلاین، حمید رضا موحدی‌زاده روز دوشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: یکی از نقاط ضعف عمده ما عدم اطلاع‌رسانی از اقدامات و فعالیت‌های در دست اجرا و به نتیجه رسیده به عموم مردم به ویژه ساکنان مناطق کم برخوردار بود البته تلاش داشتیم تا شنوای حرف و خواست مردم بوده و کارها و اقدامات خود را به اطلاعشان برسانیم.

وی ادامه داد: حال که دیگر مسوولیت ما به پایان رسیده فرصت مناسبی برای بررسی نقاط ضعف است لذا این مهم در دستور قرار می‌گیرد تا از این رهگذر تهدیدها به فرصت تبدیل شوند.

وی اضافه کرد: برخی با روی کار آمدن شورای پنجم با این شورا زاویه پیدا کردند که البته تا حد ممکن سکوت کردیم اما گاهی اوقات نیز باید پاسخ به انتقادات داده می‌شد، نقدهای سازنده را پذیرفتیم و برنامه‌هایی نظیر "فضیلت شنیدن" برای بیان انتقادات گذاشتیم.

نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شورای پنجم چهار سال قبل با رای بالا و قاطع مردم مدیریت شهری را در دست گرفت و در طول چهار سال نیز به وعده ها عمل کرد.
موحدی زاده افزود: در نظرسنجی بین نخبگان نیز از عملکرد مدیریت شهری رضایت وجود داشت که البته این رضایت در میان مردم عادی به دلیل عدم اطلاع‌رسانی کمتر بود.
وی اضافه کرد: برنامه عملیاتی شهرداری مشهد در این دوره تدوین و عملیاتی شد و کاملا مشخص است شهر را با چه شاخص‌هایی تحویل گرفته‌ایم و چگونه تحویل می‌دهیم.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: وقتی کار را در دست گرفتیم  احساس شد ناامیدی در جامعه سایه افکنده و روح زندگی در جریان نیست از این رو سعی شد از فرصتهای پیش‌رو برای ایجاد امید و نشاط در شهر استفاده شود.
موحدی‌زاده افزود: هویت شهر مشهد بارگاه منور رضوی است و همه به آن اعتقاد داریم اما در کنار آن به سایر ظرفیت‌های مشهد نیز توجه شد.
وی ادامه داد: جذب سرمایه‌گذاران، تعیین تکلیف پروژه ها و سایر اقدامات برای رونق اقتصادی نیز مورد توجه قرار گرفت و سعی شد ناامنی‌های اقتصادی به حداقل برسد.

موحدی زاده با اشاره به شیوع ویروس کرونا افزود: کرونا نیز مشکلات اقتصادی را بیشتر کرد، رییس جمهوری امید داشت کشور را بدون کرونا و تحریم تحویل دولت جدید بدهد اما بنا به دلایلی این مهم محقق نشد.
وی با تاکید بر تسریع واکسیناسیون کرونا، اضافه کرد: ماه محرم در پیش است و اگر در تجمعات شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت نشود موج ششم نیز به سراغ کشور خواهد آمد، در ستاد کرونا نیز نظمی وجود ندارد و آشفتگی در مصاحبه‌ها مردم را بی‌اعتماد کرده‌ است.
او با اشاره به اعتراضات در خوزستان نیز گفت: این مسایل دردآور است اما سال ۹۶ که در مشهد شاهد این گونه تجعات بودیم از دوستانی که در جریان اعتراضات دخیل بودند خواستیم با شعارهایی که تعیین می‌کنند و با توهین به دولت قبح ها را نریزند اما امروز می‌بینیم  که وضعیت چگونه شده‌ است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.