در پی وقوع ۴ تیراندازی در سیاتل آمریکا ۵ نفر مجروح شده و ۳ نفر جان خود را از دست دادند.

۸ کشته و زخمی بر اثر تیراندازی‌های ادامه‌دار در سیاتل

قدس آنلاین: در اوایل صبح یکشنبه در چهار تیراندازی جداگانه در  شهر سیاتل آمریکا سه نفر کشته و پنج نفر دیگر زخمی شدند.

به گفته پلیس سیاتل، این چهار تیراندازی هیچ ارتباطی با یکدیگر نداشتند.

رایان یمز، یکی از افسران پلیس درباره این حادثه گفت: «شب گذشته، یکی از خشن‌ترین شب‌هایی بود که سیاتل در سال‌های اخیر به خود دیده است.»

یکی از این تیراندازی‌ها حدود ساعت ۱:۴۸ بامداد روز گذشته (به وقت محلی) در نزدیکی یک باشگاه شبانه اتفاق افتاد. در پی این تیراندازی یک مرد بر اثر اصابت گلوله در همان صحنه حادثه جان خود را از دست داد. عصر همان روز ماموران پلیس ۲ مظنون را در رابطه با این تیراندازی دستگیر کردند.

تیراندازی دیگر در ساعت ۲:۳۲ بامداد (به وقت محلی) در حوالی میدان  اوکسیدنتال شهر سیاتل صورت گرفت. در پی این تیراندازی ۲ نفر به دلیل شدت جراحت جان خود را از دست داند و ۳ نفر دیگر برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

در ساعت ۳:۲۹ بامداد، زنی برای مداوای جراحات خود به بیمارستان «بلوی» رفت و ادعا کرد که در نزدیکی خیابان دوازدهم  و «خیابان ساوث مین» در محله چینی‌ها مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

تیراندازی چهارم، در ساعت  ۴:۴۲ صبح (به وقت محلی)  در پارک اندرسون شهر سیاتل رخ داد  که بر اثر آن یک نفر مجروح شد.

آدریان دیاز، رئیس پلیس سیاتل، در واکنش به این سلسله تیراندازی‌ها گفت: «ما شاهد افزایش جنایات خشونت آمیز در سراسر کشور در تقریباً همه شهرهای آمریکا از جمله سیاتل هستیم. مقابله با این تیراندازی‌ها راه حل ساده‌ای  ندارد و این سطح از خشونت نمی‌تواند در کشور ما عادی شود.»

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.