معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در سال جاری هدف‌گذاری شده تا ۹۹ واحد صنعتی به چرخه تولید بازگردند که از این تعداد در سه ماهه ابتداء سال جاری ۱۵ واحد صنعتی غیرفعال به چرخه تولید بازگشته‌اند.

۱۵ واحد صنعتی در خراسان رضوی به چرخه تولید بازگشت

به گزارش قدس آنلاین، ابراهیم ناصری درخصوص صدور پروانه‌ بهره برداری صنعتی در استان در سال جاری اظهار کرد: ۵۴۰۰ پروانه صنعتی در استان وجود دارد  که از این تعداد ۶۷۰ واحد در حال حاضر در داخل و خارج شهرک صنعتی غیرفعال هستند.

وی افزود: از ابتداء سال جاری ۱۷۶ پروانه بهره برداری صنعتی در زمینه‌های مختلف از جمله ساخت منسوجات، محصولات فلزی، ساخت ماشین‌آلات و تجهیزات، ساخت فلزات اساسی و ساخت کاغذ و محصولات کاغذی، مبلمان و سایر  مصنوعات و ...  با جمع سرمایه‌گذاری ۱۲۹۱ میلیارد تومان و پیش‌بینی اشتغال ۲۷۴۲ نفر صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد رشد داشته است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی تصریح کرد: در سال گذشته ۱۰۵ واحد صنعتی تعطیل هدف‌گذاری شده بود تا به چرخه تولید بازگردند در حالی که ۱۲۲ واحد صنعتی راه‌اندازی مجدد شد.

راه اندازی ۱۵ واحد صنعتی غیرفعال در سه ماهه ابتداء سال جاری 

ناصری در مورد هدف‌گذاری در سال جاری برای واحدهای صنعتی تعطیل خاطرنشان کرد: در سال جاری هدف‌گذاری شده تا ۹۹ واحد صنعتی به چرخه تولید بازگردند که در سه ماهه ابتداء سال جاری ۱۵ واحد به چرخه تولید بازگشته‌اند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.