معاون دبیر کل حزب الله لبنان به موضع گیری درباره حملات امروز مقاومت به صهیونیستها پرداخت و آن را در راستای تثبیت قواعد بازدارندگی دانست.

هشدار معاون حزب الله درباره تکرار حمله به لبنان

قدس آنلاین: به گزارش النشره، شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان به موضع گیری درباره حملات امروز مقاومت به صهیونیستها پرداخت و آن را در راستای تثبیت قواعد بازدارندگی دانست.

وی افزود: واکنشی که حزب الله لبنان نشان داد و در واقع در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی بود که همه دنیا آن را دیدند و ما نمی‌توانیم که در برابرش سکوت کنیم.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان بیان کرد: اسرائیل باید بداند که لبنان عرصه جولان دادن آن نیست تا هرگونه که می خواهد عمل کند و قدرت خود را به رخ بکشد.

وی گفت: لبنان عرصه امن و مصون شده است و اسرائیل باید بفهمد که باید قاعده را رعایت کند و به بازدارندگی توجه کند وگرنه ما آماده واکنش هستیم.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد: حزب الله علناً متعهد شده است که حمله به لبنان به این معنی است که با واکنش مناسب روبرو خواهد شد.

شیخ نعیم قاسم تصریح کرد: ما دریافتیم که این پاسخ مناسب است و در مورد تجزیه و تحلیل جزییات، اسرائیل آنچه را که می‌خواهد تجزیه و تحلیل کند.

گفتنی است که مقاومت اسلامی لبنان امروز حملات راکتی علیه صهیونیستها انجام داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.