ناکامی استقلال در فینال رقابت‌های جام حذفی و از دست رفتن جام قهرمانی برای آبی‌پوشان پایتخت به‌ویژه فرهاد مجیدی تبعات بسیار زیادی را به‌دنبال داشت.

تغییر مسیر شکارهای استقلال

مجیدی که سرسختانه به‌دنبال کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های جام حذفی بود تا به این واسطه منتقدان خود را وادار به سکوت کند حالا با کسب این ناکامی به‌شدت نگران آینده باشگاه استقلال و وضعیت کاری خود در این مجموعه است. هرچند هنوز خبری مبنی برکنار گذاشتن مجیدی از سرمربیگری استقلال در دست نیست، اما شنیده می‌شود مسئولان باشگاه استقلال قصد دارند در صورت تداوم ناکامی فرهاد مجیدی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به سراغ گزینه تغییر بروند.

بااین‌حال فرهاد مجیدی در نظر دارد بدون در نظر گرفتن اتفاقات و حرف و حدیث‌هایی به‌وجودآمده درباره تغییرات احتمالی در کادر فنی استقلال از طریق دوستان و نزدیکانش نسبت‌به جذب بازیکنان مورد نظرش اقدام کند.

مازادها

اما در کنار جذب بازیکنان جدید و مذاکره مقدماتی با آن‌ها گفته می‌شود فهرست بازیکنان مازاد استقلال نیز نهایی‌شده و فرهاد مجیدی قصد دارد نام این بازیکنان را در اختیار مدیریت باشگاه قرار دهد تا فرایند تسویه‌حساب با آن‌ها صورت گیرد.

گفته می‌شود آرش رضاوند،داریوش شجاعیان و سعید مهری جزو نفراتی هستند که در کنار دیاباته در فهرست بازیکنان مازاد استقلال قرار گرفتند اما هنوز مشخص نیست هیئت‌مدیره باشگاه استقلال و شخص احمد مددی به‌عنوان مدیرعامل با این اتفاق موافق باشند.

تغییر مسیر شکارها

در کنار این مسئله باید به این نکته نیز اشاره کرد برخی بازیکنان مورد نیاز فرهاد مجیدی برای حضور در جمع آبی‌پوشان به شکل غیرمنتظره‌ای مسیر خود را تغییر دادند و بر خلاف مذاکرات مقدماتی به پیشنهاد سایر باشگاه‌های لیگ برتری پاسخ مثبت نشان دادند.

پس‌از اینکه خبر پیوستن تیکدری به‌عنوان یکی از گزینه‌های مورد نظر فرهاد مجیدی برای حضور در استقلال در رسانه‌های خبری منتشر شد روز سه‌شنبه حضور ناگهانی وی در باشگاه گل‌گهر سیرجان و عقد قرارداد رسمی با این باشگاه شوک بزرگی را به مجیدی وارد کرد،اما این پایان کار نبود چراکه مجیدی همزمان با شنیدن این خبر از طریق برخی نزدیکان خود متوجه شد امین قاسمی‌نژاد مهاجم مورد علاقه وی نیز ممکن است ظرف امروز و فردا به پاسخ وسوسه کننده باشگاه گل‌گهر سیرجان پاسخ مثبت دهد تا دومین بازیکن موردنظر او توسط امیر قلعه‌نویی استخدام گل‌گهر سیرجان شود.

این نگرانی در خصوص اکبر ایمانی بازیکن فعلی تراکتورسازی تبریز نیز وجود دارد چراکه گفته می‌شود دو باشگاه صنعتی در حال حاضر پیشنهاد بالاتری نسبت‌به باشگاه استقلال به وی ارائه کردند.

با این شرایط به‌نظر می‌آید کار برای فرهاد مجیدی بسیار سخت‌تر شده و ممکن است سرمربی استقلال از لیست بازیکنان موردنظر خود برای حضور در جمع آبی‌پوشان فقط یک یا دو بازیکن را جذب کند که این مسئله می‌تواند تمام افکار فنی مجیدی را مختل کند و از آن بدتر واکنش اعتراضی هواداران استقلال را به‌دنبال داشته باشد تا سرمربی آبی‌پوشان با بحرانی بزرگ در آستانه بازی سرنوشت‌ساز با الهلال عربستان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مواجه شود.

به این گرفتاری ها احتمال زیاد جدایی قایدی و نادری را هم اضافه کنید. این در حالی است که مجیدی به خوبی می‌داند نیاز به دو دستیار هم دارد. چون غلامپور هم می‌رود و نیمکت استقلال عملاً خالی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.