سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: احتمال می دهیم لیست پیشنهادی دولت سیزدهم تا آخر هفته به مجلس ارائه و در روز شنبه در صحن علنی مجلس اعلام وصول شود.

لیست کابینه، آخر هفته تقدیم مجلس می‌شود/ شنبه اعلام وصول خواهد شد

قدس آنلاین: سید نظام الدین موسوی در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره زمان ارائه لیست پیشنهادی کابینه سیزدهم به مجلس، گفت: ما احتمال می دهیم که لیست اعضای پیشنهادی کابینه دولت تا آخر هفته به مجلس شورای اسلامی ارائه شود.

وی تأکید کرد: بر این اساس مجلس شورای اسلامی روز شنبه جلسه علنی خواهد داشت تا لیست پیشنهادی کابینه اعلام وصول شود.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: به محض اعلام وصول لیست کابینه پیشنهادی دولت، نمایندگان در کمیسیون های تخصصی مجلس بررسی صلاحیت کاندیداهای پیشنهادی را آغاز می کنند.

موسوی بیان کرد: البته ممکن است لیست پیشنهادی کابینه قبل از پایان جلسه علنی امروز به مجلس ارائه شود که در این صورت اعلام وصول خواهد شد.

وی تصریح کرد: هیئت رئیسه در مورد برگزاری جلسات علنی مجلس در هفته آینده تصمیم گیری خواهد کرد اما تمرکز ما این است که در هفته آتی صلاحیت وزرا و برنامه های آنان را در کمیسیون های تخصصی مجلس مورد بررسی قرار دهیم.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: جلسات رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت در صحن علنی مجلس هفته بعد از ایام تعطیلات تاسوعا و عاشورا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.