محمدمهدی اسماعیلی طی پیامی درگذشت علی سلیمانی را تسلیت گفت.

وزیر پیشنهادی فرهنگ درگذشت علی سلیمانی را تسلیت گفت

به گزارش گروه فرهنگ و هنر قدس آنلاین، محمد مهدی اسماعیلی دراین پیام آورد: صبح امروز داغدار علی سلیمانی بازیگر با اخلاق کشورمان شدیم . کسی که با نقش های شیرین و چهره همیشه خندانش در ذهن مردم ما ماندگار شده است.

وی افزود از امروز با دیدن کارنامه کاری مرحوم سلیمانی و تنوع نقش ها و خاطراتی که بر پرده سینما و قاب تلویزیون به یادگار گذاشته است بیش از پیش دلتنگ این هنرمند متعهد خواهیم بود. فیلم های سینمایی «سفر به چزابه» و «تنگه‌ ابوقریب» تا سریال های «روشن تر از خاموشی»، «وضعیت سفید» و «پایتخت» بخش کوچکی از کارنامه این هنرمند به حساب می آیند.

وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآورشد که با وجود تمام این نقش ها شبکه های اجتماعی امروز بیش از پیش عشق و علاقه این هنرمند را به حضرت سیدالشهدا (ع) و مناسک محرم را به ما یادآوری کرد. 

خاطره شیرینی که از او در مورد حماسه‌ پیاده روی اربعین منتشر شده و ویدیویی که او خود را «حسینی چی» می خواند همه و همه ارادت عمیق علی سلیمانی به امام حسین (ع) را گواهی می دهد این چنین او که خود داغدار محرم بود علاقه مندانش را داغدار خود کرد.

اسماعیلی ادامه داد:بر خود لازم می دانم درگذشت این هنرمند عزیز را به همسر محترم و فرزند گرامی وی تسلیت عرض کنم و از خداوند رحمان هم‌نشینی او با شهدای کربلا و علو درجات را خواستارم.

علی سلیمانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که مدتی قبل به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده بود، بامداد امروز (پنجشنبه، ۲۲ مردادماه) به دلیل درگیری ریه در ۵۰ سالگی دارفانی را وداع گفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.