نماینده خبرگان بر ضرورت برگزاری عزاداری ها با رعایت شیوه نامه ها تأکید کرد و گفت: حفظ جان و اقامه عزای امام حسین هر دو واجب هستند و نباید فدای یکدیگر شوند.

حفظ جان و اقامه عزا واجب هستند و نباید فدای یکدیگر شوند

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سیدرحیم توکل عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اقامه عزای امام حسین (ع) از اهداف انقلاب بوده و ضامن بقای انقلاب است؛ همچنین یکی از اهداف امام و رهبری هم برگزاری صحیح عزای امام حسین است.

وی تأکید کرد: حفظ جان انسان ها همیشه واجب بوده و هیچ کس حق ندارد برای جان دیگری تهدیدی ایجاد کند؛ حفظ جان و اقامه عزای امام حسین (ع) هر دو واجب هستند و نباید فدای دیگری شوند.

نماینده مجلس خبرگان اظهار داشت: هیأت ها مراسم های خود را برگزار کنند اما شیوه نامه های بهداشتی را بیش از پیش و با سختگیری رعایت و برای مثال مکان های نشستن را علامت گذاری کنند.

وی در پاسخ به نقش مسؤولان، نیروهای مسلح و گروه های جهادی برای مهار همه گیری کرونا گفت: هر کسی هر کاری از دستش بر می آید برای رفع این مصیبت بردارد چون این مسأله همگانی است و نیاز است که همه نهادها تلاش کنند.

آیت الله توکل در پایان خاطرنشان کرد: همه عزاداران حسینی در ضمن سوگواری خود برای رفع بلای کرونا عاجزانه در پیشگاه خداوند دعا کنند زیرا اعمال و گناهان ما در این مصیبت ها نقش دارد.

منبع: رسا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.