رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: آستان قدس رضوی در حوزه‌های مختلف همواره پشتیبان و حامی این دانشگاه بوده است و این رویکرد جای تقدیر و تشکر دارد.

تقدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از حمایت‌های آستان قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین، دکتر سیدمحمد حسین بحرینی در مراسم اهدای تجهیزات پزشکی آستان قدس رضوی به دانشگاه علوم پزشکی مشهد که ظهر امروز در بیمارستان فوق تخصصی رضوی برگزار شد، بیان کرد: مراسم امروز بیشتر از مسئله مادی آن، یک تودهنی به تبلیغات داخلی و خارجی بر علیه آستان قدس رضوی در چند روز اخیر است که قصد داشتند این مجموعه را نسبت به دردهای مردم بی‌تفاوت جلوه دهد در حالی که این آستان همواره حامی کادر درمان و بیماران بوده است.
وی با اشاره به کمک‌های متعدد آستان قدس رضوی به دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ایام مختلف افزود: تجهیزات اهدایی این آستان مقدس برای مقابله با شیوع بیماری کرونا در بیمارستان‌های مشهد با رعایت دقت و صرفه‌جویی لازم، برای نجات جان انسان‌ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در پیک اخیر شیوع بیماری کرونا با چند مسئله غیرمنتظره همچون ورود بیش از حد مسافر به مشهد، عادی‌نگری مردم و مسئولان نسبت به بیماری کرونا و رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی روبرو شدیم که پیش‌بینی‌ها را تغییر داد و شرایط سختی را ایجاد کرد.  
بحرینی به برخی غرض ورزی‌ها برای سیاه‌نمایی وضعیت مشهد فراتر از واقعیت هم اشاره و اظهار کرد: ضدانقلاب داخلی و خارجی و برخی افرادی که حتی بدون سوءنیت بازیچه آنها شدند، شرایط مشهد و خراسان را به عمد تیره‌تر از آنچه بود نشان دادند، البته این اتفاق تازه‌ای نبود چرا افرادی که با نظام جمهوری اسلامی،   مکتب شیعه، امام رضا(ع) و امام حسین(ع) مشکل داشتند، همواره به دنبال بهانه‌ای برای این اقدام بوده‌اند.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.