فرماندار مشهد از اعمال ممنوعیت تردد در مبادی ورودی و خروجی مشهد از عصر امروز خبر داد.

 ممنوعیت تردد در مبادی ورودی و خروجی مشهد از امروز اعمال می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سید محمدرضا هاشمی  اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا اجرای طرح ممنوعیت تردد در مبادی ورودی و خروجی مشهد از امروز یکشنبه ۲۴ مردادماه آغاز و تا روز شنبه ۳۰ مردادماه ادامه دارد.

فرماندار مشهد افزود: طبق مصوبه ستاد خروج تمامی خودروهای دارای پلاک بومی از مشهد و ورود خودروهای با پلاک غیربومی به این شهر ممنوع است و با استقرار نیروهای انتظامی در مبادی ورودی و خروجی مشهد این محدودیت‌ها اجرا می‌شود.

وی با اشاره به استقرار نیروهای انتظامی در ورودی و خروجی مشهد و جلوگیری از ترددهای غیرمجاز، خاطرنشان کرد: این محدودیت‌ها شامل ورود خودروهای با پلاک بومی به مشهد و خروج خودروهای با پلاک غیربومی از این شهرستان نمی‌شود.

هاشمی با قدردانی از همراهی و همکاری مردم درزمینهٔ رعایت دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی در روزهای اخیر بیان کرد: در اجرای اعمال محدودیت‌ها به دنبال جلوگیری از شیوع، قطع زنجیره انتقال و همه‌گیری این ویروس هستیم.

فرماندار مشهد همچنین با اشاره به زحمات و خدمات شبانه‌روزی کادر درمانی یادآور شد: درصورتی‌که مردم به توصیه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی توجه داشته باشند قطعاً شاهد کاهش ابتلای افراد بیشتر به این ویروس منحوس و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مبتلایان به کرونا خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.