۶ هزار و ۵۰۰ قرآن‌آموز در بیست و پنجمین دوره آموزش روخوانی قرآن کریم به سبک قصه و بازی در مهدالرضا (ع) مشهد نام‌نویسی کردند.

ثبت‌نام بیش از ۶ هزار قرآن‌آموز در دوره‌های آموزشی مهدالرضا(ع) مشهد

به گزارش قدس آنلاین،  ثبت نام کلاس‌های حضوری و غیرحضوری مهدالرضا (ع) از ۱۰ مردادماه از طریق سامانه markazquran.razavi.ir آغاز شده است که تا پایان این ماه ادامه دارد و برگزاری کلاس‌های حضوری منوط به اخذ مجوزهای لازم از ستاد ملی کرونا است.

 کلاس‌های حضوری به صورت یک روز در میان در مساجد سطح شهر و کلاس‌های غیرحضوری نیز به همین ترتیب از طریق فضای مجازی در جلسات دوساعته برگزار می‌شود.

سن ثبت نام کنندگان باید حد فاصل یکم مهرماه ۱۳۹۴ تا یکم مهر سال ۹۵ باشد. ضمن آنکه ثبت نام‌کنندگان در دوره مجازی باید دارای گوشی هوشمند و اینترنت پرسرعت بوده و در پیام‌رسان گپ عضویت داشته باشند.

ویژه‌برنامه‌های قرآنی محرم در مشهد مجازی برگزار می‌شود

مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی همچنین از برگزاری مجازی ویژه برنامه‌های قرآنی این مرکز به مناسبت ماه محرم در سه سطح خردسال، نوجوان و بزرگسال خبر داد.

بر اساس گزارش این مرکز برنامه «غنچه‌های قرآنی» عنوان ویژه برنامه‌ای برای نونهالان با موضوع فضاسازی محرمی منازل، نقاشی محرمی و تهیه کلیپ از جمع‌خوانی زیارت عاشورا است که در قالب آن با ارسال عکس و ویدئو به نشانی @quran_aqr در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، ایتا، گپ، روبیکا، بله و سروش مشارکت خواهند داشت.

برنامه «نوجوانه‌های قرآنی» نیز عنوان ویژه برنامه‌ای برای نوجوانان است که در قالب آن دلنوشته‌های عاشورایی و کلیپ‌های تولید شده با موضوعات دکلمه‌خوانی در رثای امام حسین (ع)، معرفی اصحاب و یاران امام حسین (ع) و بیان سیره قرآنی امام حسین (ع) را به آدرس‌های مذکور ارسال می‌کنند.

برنامه «عاشقانه‌های قرآنی» هم ویژه خانواده‌ها برنامه‌ریزی شده که در سه بخش مسابقه با عنوان «عاشورا در کلام وحی» برگرفته از سخنان حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، مسابقه از کتاب «تجلی قرآن در نهضت عاشورا» و نیز برنامه ختم قرآن کریم توسط خانواده‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.