مدیر خدمات پرستاری بیمارستان ناظران مشهد از تزریق واکسن کرونای بیماران قلبی، روماتیسم،مغز و اعصاب، غدد و هماتولوژی،پوست و انکولوژی به همراه سایر بیماران مبتلا به سرطان و روماتولوژی این بیمارستان خبر داد.

واکسیناسیون بیماران قلبی، دیابتی و گوارش در این بیمارستان انجام میشود

به گزارش قدس آنلاین،  محبوبه مختارپور با اشاره به افزوده شدن بیماران قلبی، مغز و اعصاب، روماتیسم، پوست، ریوی، غدد و هماتولوژی و انکولوژی به لیست واکسیناسیون کرونا در بیمارستان ناظران مشهد، اظهار کرد: به تازگی این بیماران  می‌توانند برای تزریق واکسن به این بیمارستان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: این بیماران می‌بایست پیش از تزریق حتما از پزشک متخصص مربوطه نامه تزریق واکسن را دریافت کنند و با ارائه نامه، واکسن خود را تزریق کنند.

مختارپور تصریح کرد: بیمارانی که جهت تزریق واکسن کرونا به این بیمارستان مراجعه می‌کنند باید حواسشان به علائم کرونا باشد و چنانچه علائمی در خود می‌بینند حتما پیش از تزریق واکسن به مسئولان مربوطه اعلام کنند.

بر اساس اعلام روابط عمومی بیمارستان ناظران مشهد، وی خاطرنشان کرد: تمام امید ما این است با توجه به گسترش ویروس کرونا و افزایش روزافزون این بیماری، هرچه زودتر تزریق دوز اول و دوم واکسن این بیماران تسریع یابد.

مدیر خدمات پرستاری بیمارستان ناظران مشهد اضافه کرد: میزان واکسیناسیون کرونا در بیمارستان ناظران به ۱۰۰ نفر در روز می‌رسد و بیماران می‌توانند همه روزه -به جز روزهای جمعه-  از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۳ ظهر به این بیمارستان مراجعه کنند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.