معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از اکران ۴۲ قاب تصویر مزین به تمثال ۱۶ شهید مدافع سلامت در مشهد به‌منظور تجلیل از پرچم داران حوزه بهداشت و درمان خبر داد.

 اکران ۴۲ قاب تصویر مزین به تمثال شهدای مدافع سلامت در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، سید مجتبی منتظری با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت و فداکاری شهدای مدافع سلامت اظهار کرد: به‌منظور تجلیل از پرچم داران حوزه بهداشت و درمان و ارج نهادن به مقام شامخ شهدای فداکار عرصه سلامت تعداد ۴۲ قاب تصویر شهری مزین به تمثال شهدای مدافع سلامت در سطح مناطق ۱۳گانه اکران شد.

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با تأکید بر اینکه این قاب‌ها مزین به تصاویر  ۱۶ نفر از چهره‌های برجسته حوزه سلامت، بهداشت و درمان با شعار «مدافعان سلامت؛ ایران قدردان شماست» را به نمایش گذاشته است، یادآور شد: پزشکان و فعالان حوزه سلامت، بهداشت و درمان رسالت سنگینی در قبال جامعه به عهده‌دارند و در این راستا سلامتی خود را در طَبَق اخلاص گذاشته‌اند که این اقدام در نوع خود ارزشمند و ستودنی است.

وی با اشاره به اینکه سالروز گرامیداشت پزشک امسال  با ماه محرم و ایام عزای سالار و سرور شهیدان مقارن شده است، بیان کرد: به روح والای این عزیزان که به فرهنگ ایثار و شهادت شکوهمندی و ارزش بخشیده‌اند درود می‌فرستیم و از مردم شریف و مؤمن مشهد تقاضا داریم که به احترام زحمات بسیار پزشکان و پرستاران کشورمان، اهتمام ویژه‌ای در ‌رعایت توصیه‌های بهداشتی و پزشکی در این روزهای حساس داشته باشند.

گفتنی است؛ سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد می‌کوشد تا در مناسبت‌های مختلف نام و یاد شهدای والامقام در تمامی عرصه‌ها به‌ویژه حوزه سلامت را زنده نگاه دارد و هر فرصتی برای تجلیل و قدردانی از مقام والای این عزیزان را مغتنم شمارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.