۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
کد خبر: 765909

از یراق آلات مفید و موثر برای شیشه سکوریت که به صورت یک مفصل انجام وظیفه می کند می توان لولا شیشه سکوریت را نام برد.

لولا شیشه سکوریت و کاربرد آن

اگر شیشه سکوریت به کار برده شده، به صورت درب شیشه ای مورد استفاده قرار بگیرد قطعا باید برای باز و بسته شدن آن از لولا استفاده کرد. لولا شیشه سکوریت درب را به قاب اطراف درب متصل می کند. در حالت کلی می توان گفت که لولا شیشه سکوریت برای مصنوجات شیشه ای که به صورت شیشه به دیوار و یا شیشه به شیشه نصب می شوند می تواند به کار برده شود. لولاها دارای جنس، شکل و حتی اندازه متفاوت هستند. از این رو کاربرد و مصارف آن ها نیز متفاوت خواهد بود. لولاها هم در کشور تولید می شوند و هم نوعی از آن از کشورهای دیگر وارد می گردد. پس بسیار واضح است که از این جهت لولاها کیفیت های متفاوتی دارند و شما می توانید با توجه به اینکه لولا را برای چه کاربرد و مکانی می خواهید مورد استفاده قرار دهید نوعی از آن که مناسب تر است را استفاده کنید. اگر لولا به صورت صحیح نصب نشود کارکرد اصلی درب شیشه و یا پارتیشن شیشه را خراب خواهد کرد. از این رو باید نصب آن توسط افراد با تجربه صورت پذیرد. لولاها موجب می گردند که درب شیشه ای به خوبی در جای خود محکم بایستد و هنگام باز و بسته شدن خطری نداشته باشد .

انواع قفل شیشه سکوریت

اگر درب شیشه سکوریت را بدون قفل نصب کنید عملا هیچ امنیتی برای ورود سارقان و افراد متفرقه به درون قائل نشده اید. بنابراین اینکه بر روی درب و پارتیشن شیشه ای قفل شیشه سکوریت نصب کنید می تواند تا حد زیادی تردد افراد مختلف را محدود کند و زمانی که لازم باشد می توان قفل درب را بسته تا کسی نتواند از آن عبور کند. همانطور که می دانید امروزه انواع مختلفی از درب ها و پارتیشن های شیشه ای وجود دارند که برای مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. به طور معمول این درب ها و پارتیشن ها از شیشه سکوریت ساخته می شوند برای اینکه بتوان امنیت این درب ها و پارتیشن ها را تضمین کرد باید از انواع مختلف قفل شیشه سکوریت برای ایمن سازی آن ها استفاده نمود. قفل شیشه سکوریت با توجه به نوع و مدل آن می تواند در قسمت های مختلفی از درب شیشه ای نصب گردد. با توجه به نحوه باز و بسته شدن درب و حرکت پانل های شیشه ای می توان قفل شیشه سکوریت را در بالا و پایین و وسط شیشه نصب نمود. قفل شیشه سکوریت در سه مدل قفل درب کلید دار، قفل درب بدون کلید و قفل درب برقی قابلیت طراحی و ساخت دارد.

دستگیره قفل دار پارتیشنی شیشه سکوریت

یکی از انواع پرکاربرد دستگیره های قفل دار پارتیشنی انواع مختلفی از دستگیره های هوپه هستند که برای درب های شیشه سکوریت استفاده می شوند. دستگیره های هوپه را به طور معمول برای درب هایی مورد استفاده قرار می دهند که به صورت لولایی باز و بسته می شوند و جنس اغلب این دستگیره ها آلومینیوم می باشد. از لحاظ ظاهری نیز این دستگیره ها ظاهری قابل اعتماد دارند و از این رو می توانید از این نوع دستگیره های قفل دار پارتیشنی برای ساختمان های مدرن و حتی اداری استفاده کنید. این دستگیره ها دارای دو دستگیره می باشند. یکی دیگر از دستگیره های پر کاربردی که می توان آن ها را در رده دستگیره های قفل دار پارتیشنی دسته بندی کرد، دستگیره فرودگاهی می باشد که از دو رنگ نقره ای و طلایی ساخته شده است و جنس آن استیل مقاوم می باشد. یکی از کاربردهای بسیار خوب و مهم دستگیره فرودگاهی این است که می توانید از آن ها برای حفظ امنیت درب های با شیشه سکوریت که در داخل و خارج ساختمان ها کاربرد دارند، استفاده کنید. زیرا این دستگیره ها مجهز به قفل هستند و می توانید با قفل کردن آن امنیت بیشتری ایجاد کنید. دستگیره فرودگاهی نیز از دو دستگیره تشکیل شده است. در حمام و سایر سرویس های بهداشتی از نوعی دستگیره شیشه سکوریت به نام دستگیره حمامی استفاده می شود. نوع پر کاربرد دستگیره های حمامی را می توان دستگیره حوله ای دانست که در انواع حمام و سرویس بهداشتی کاربرد دارد. این دستگیره ها نیز دو عدد هستند و یه سمت برای باز و بسته کردن درب و طرف دیگر برای آویزان کردن حوله کاربرد دارد. به طور معمول درب هایی که در حمام مورد استفاده قرار می گیرند از نوع درب های کشویی هستند تا جای کمتری را اشغال کنند. دستگیره مناسب برای درب های کشویی دستگیره تک سوراخ است. این دستگیره در دسته دستگیره های حمامی قرار دارد و می توانند برای انواع شیشه سکوریت نصب شود. همان طور که مشخص است دستگیره تک سوراخ می تواند رطوبت بالا را تحمل کند و دچار خوردگی و فرسودگی نشود. مقطع مورد نیاز برای نصب دستگیره تک سوراخ بر روی شیشه سکوریت دایره ای است. دستگیره تک سوراخ ظاهر زیبایی دارد و می تواند ماندگاری شیشه سکوریت را نیز تحت تاثیر قرار دهند.

انواع بست شیشه سکوریت

بست شیشه سکوریت که شرکت رامادور به شما عزیزان پیشنهاد می دهد در ۵ نوع مختلف می باشد که عبارتند از انواع بست نرده، فیکسچر، بست پوینت، بست شیشه ثبات، بست پایه نگهدارنده شیشه، بست بدون جاساز، بست شیشه به دیوار، بست گرد، بست نبشی، بست عنکبوتی و... . یکی از پرکاربردترین بست شیشه سکوریت، بست شیشه به شیشه و بست شیشه به دیوار است. همانطور که مشخص است بست شیشه به شیشه چون یک پل دو شیشه را به یکدیگر متصل می کند که در بیشتر پارتیشن های شیشه ای، شیشه بالکن و شیشه حمام مورد استفاده قرار می گیرد. بست های شیشه به دیوار نیز اتصال میان شیشه و دیوار را امکان پذیر می سازد. چون یکی از قسمت ها دیوار است، این سازه نسبت به اتصال شیشه به شیشه استحکام بیشتری دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.