به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی کلاس‌های معارفی «مدرسه حسین» با تبیین ابعاد واقعه کربلا و نهضت امام حسین(ع) ویژه کودکان و نوجوانان در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

تبیین قیام امام حسین(ع) در کلاس‌ درس «مدرسه حسین»

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با ایام ماه محرم و صفر معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ویژه برنامه‌های فرهنگی متعددی در حوزه کودک و نوجوان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حرم مطهر رضوی برگزار می‌کند.

کلاس‌های معارفی «مدرسه حسین(ع)» از جمله برنامه‌هایی است که استاد به سبک کلاس‌های درس و بر روی تخته به بیان معارف حسینی می‌پردازد و ابعاد واقعه کربلا و قیام حضرت سیدالشهدا(ع) را تبیین می‌کند.

این برنامه هر روز عصر از ساعت ۱۷ در صحن پیامبر اعظم(ص) برگزار می‌شود و با استقبال خوب مخاطبان کوک و نوجوان مواجهه شده است.

تبلیغ چهره به چهره با عنوان طرح «طبیب دوار» از دیگر برنامه‌هایی است که مربی و استاد به مخاطب خود مراجعه و با او همکلام می‌شود و به مسائل و به مشکلات دینی زائران در حوزه‌های احکام، اعتقادات و اخلاقیات پاسخ می‌دهد.

«پرواز پروانه» یکی دیگر از این برنامه‌هاست که پیش از کرونا برای جمع هزار نفری از دختران تازه مکلف با شور و هیجان خاصی اجرا می‌شد، در حالی که هم اکنون با توجه به شرایط کرونایی این برنامه با حضور ۴ یا ۶ نفر از تازه مکلفان و با رعایت کامل دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار می‌شود.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.