فرماندار مهران گفت: تاکنون یک هزار و ۴۱ نفراز زائرانی که قصد عزیمت به کشور عراق از طریق مرز مهران را داشتند در نقطه صفر مرزی به سمت مبدا عودت داده شده‌اند.

عودت ۱۰۴۱ زائر از مرز «مهران» به مبدا/ مردم مراجعه نکنند

به گزارش قدس آنلاین،  مجید کاکی ظهر امروز در ایلام گفت: از مجموع زائرانی که تاکنون قصد عزیمت به کشور عراق را از طریق مرز مهران را داشتند یک هزار و ۶۵ نفر در مبادی ورودی شهرستان اقناع شده و تصمیم به بازگشت به سمت شهرهای محل سکونت خود گرفتند و یک هزار و ۴۱ نفر نیز در نقطه صفر مرزی عودت داده شده‌اند.

وی افزود: مرز مهران طبق تصمیم ستاد مرکزی اربعین همچنان بسته و از تمامی زائرانی که به صورت زمینی قصد خروج از مرز مهران و عزیمت به کشور عراق را دارند ممانعت خواهد شد.

فرماندار مهران یادآورشد: ۳۴۴ خودرو زائران تاکنون در مبادی ورودی و داخل شهر مهران و سایر گذرگاه‌های استان عودت داده شدند و همچنان با تمامی وسایل نقلیه که زائران را به مرز مهران می‌برند، برخورد می‌شود.

وی در خصوص ایجاد موکب در شهرستان مهران نیز ادامه داد: ‌چهار استان معین با رعایت ضوابط و قوانین اعلامی در مرز مهران موکب زده و اکنون کامیون‌ها در جهت حمل این موکب‌ها به مرز هستند.

فرماندار مهران با ذکر این مطلب که تمامی تمهیدات برای بازگشت زائران از مرز مهران اتخاذ شده است، افزود: هیچ مشکلی در شهر مهران وجود ندارد و تمامی امکانات در جهت رفاه زائران در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: تنها کسانی که دعوت نامه از عراق داشته باشند می‌توانند از مرز عبور کنند.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.