سایت فیفا در گزارشی دیدار تیم ملی کشورمان مقابل ازبکستان در جام جهانی فوتسال لیتوانی را هیجان‌انگیزترین بازی تورنمنت دانست.

جام جهانی فوتسال| ایران - ازبکستان؛ مهیج‌ترین بازی رقابت‌ها از نگاه فیفا و پُرگل‌ترین دیدار حذفی تاریخ جام

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتسال ایران روز گذشته (جمعه) در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی، در دیداری هیجان‌انگیز با نتیجه ۹ بر ۸ از سد ازبکستان گذشت و به جمع هشت تیم پایانی مسابقات راه یافت.

سایت فدراسیون جهانی فوتبال درباره این بازی نوشت: «شاهد یک بازی فوتسال پُرتب و تاب بدون وقفه و پُرگل‌ترین و مهیج‌ترین بازی تورنمنت بودیم. توپ از یک سوی زمین به سوی دیگر در جریان بود و بازیکنان حتی می‌توانستند بیشتر از ۱۷ گل بزنند. ازبکستان بار دیگر ثابت کرد در ضربات ایستگاهی خطرناک است و هواداران را با بازی تیمی و گلزنی از توپ‌های مُرده به خود خیره کرد.

با این وجود، ازبک‌ها دو بار از ضدحملات گل خوردند و علی‌اصغر حسن‌زاده کاپیتان ایران، دوازدهمین و سیزدهمین گل‌های خود را در ادوار جام جهانی به ثمر رساند. در تاریخ جام جهانی فوتسال مسابقه‌ای نبوده که دو تیم در زمان عادی، این تعداد گل به ثمر برسانند و تقابل ایران و ازبکستان، پُرگل‌ترین بازی در تاریخ مراحل حذفی جام جهانی فوتسال بود».

شاگردان ناظم‌الشریعه از ساعت ۲۰:۳۰ روز دوشنبه، در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی به مصاف قزاقستان می‌روند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.