واعظ آشتیانی، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال که برای بازگشت به این باشگاه درمیان گزینه‌های وزارت ورزش و جوانان قرار داشت درباره تحولات دراستقلال صحبت‌های تازه‌ای را به زبان آورده است. او سوژه گفت‌وگوی ماست...

با «آجورلو» هم چیزی در استقلال عوض نشده است

سرانجام تغییرات در باشگاه استقلال انجام شد. نظرتان چیست؟

این تغییرات همیشه بوده و ادامه هم خواهد داشت. چیز جدیدی دراین باشگاه عوض نشده است. یک مدیر رفته و یک مدیر آمده. باید بدانیم که آیا شکل اداره این باشگاه عوض شده و منابع درآمدی مشخص تعیین شده است؟ آیا باشگاه به سمت خود کفایی رفته؟ استقلال باشگاهی است که همواره با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده و بحران‌هایی از این دست داشته است. باید این مسائل از ریشه حل شود. انتظار من این است وامیدوارم همه باشگاه‌های ما در این مسیر قرار بگیرند.

آجورلو درقدم اول قرارداد مجیدی را برای سه فصل تمدید کرد.

مبنای فنی این تصمیم برای من روشن نیست. تحلیل خاصی نمی‌شود داشت. اما سؤال من این است که آجورلو چه طور درعرض چند ساعت به این نتیجه رسیده که باید با مجیدی قرارداد سه ساله امضا کند. آیا او مصوبه هیئت مدیره را داشته ؟ این سؤالی است که باید روشن شود. از طرفی من فکر می‌کنم در طول فصل مشخص می‌شود که این قرارداد سه ساله تا چه اندازه ضمانت اجرایی دارد.

برخی معتقدند محبوبیت مجیدی موجب این تصمیم شده است.

بی راه نمی‌گویند. آجورلو درباره اینکه برچه اساسی این تصمیم را گرفته هیچ صحبتی به میان نیاورده است. برای من هم جای سؤال دارد و ذهن ناخودآگاه به این سمت می‌رود که شاید به خاطر محبوبیت مجیدی باشد که این تصمیم را گرفته است.

به آینده آجورلو با استقلال امیدوارید؟

من موضع گیری خصمانه‌ای نسبت به هیچ کس ندارم. دنبال تبلیغ هم برای خودم نیستم. حرفی نمی‌زنم که موجب رنجش خاطردوستان شود. امیدوارم در استقلال به موفقیت برسند و با مردم شفاف باشند. اما از آقای آجورلو می‌خواهم هرجا نتوانست برای استقلال کاری انجام دهد، صادقانه به هواداران بگوید و این باشگاه را ترک کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.