۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
کد خبر: 771060

.

مشکلات مالی ناشی از بدهی‌های سنگین پرسپولیس به بازیکنان و مربیان سابق خود این روزها به قدری دردسرساز شده که مجید صدری سرپرست مدیرعاملی این باشگاه را با بحران اساسی رو به رو کرده است.

بازیکنان پرسپولیس که به شدت از بد قولی مدیران باشگاه به ستوه آمده بودند برای اینکه فشار بیشتری به مدیران باشگاه بیاورند، از حضور در تمرینات چهارشنبه صرف نظر کردند.

در حال حاضر اولویت نخست مسئولان باشگاه پرسپولیس پرداخت بدهی به کالدرون، خواکین و اوساگوناست چون ماجرای کالدرون ممکن است این باشگاه را با مشکلات بزرگ‌تری مواجه کند .با این حال سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس با استفاده از موقعیت به وجود آمده در تلاش است وزارت ورزش و جوانان را تحت فشار قرار دهد تا به این ترتیب از برخی حمایت‌های نامحسوس وزارت نیز بهره‌مند شود.

اما منتقدان دانه درشت صدری بر این باورند وی با علم بر اینکه مشکل فعلی باشگاه نیاز مالی است، در برهه کنونی با وجود بنیه مالی قوی از تزریق  پول خودداری می‌کند تا به این شکل بتواند جایگاه خود در پرسپولیس را تقویت کند، گویا این حربه برای امتیاز گرفتن از وزارت ورزش و قرار گرفتن وی در ترکیب آینده هیئت مدیره پرسپولیس است، به همین دلیل صدری تا مادامی که مطمئن نشود در ترکیب بعدی تیم مدیریت جای ندارد، مشکل مالی پرسپولیس توسط وی حل نخواهد شد. او دیروز تنها ۴۰ درصد از قراردادها را پرداخت کرد.

با وجود این، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان روز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌های خبری از حل و فصل مشکلات باشگاه پرسپولیس خبر داد و تأکید کرد به زودی با معرفی هیئت مدیره جدید سرخپوشان مشکلات این تیم نیز برطرف خواهد شد.

اما پرسش کلیدی اینجاست که چه کسانی در ترکیب بعدی هیئت مدیره پرسپولیس قرار خواهند گرفت؟ در حال حاضر شانس علی اکبر طاهری و حبیب کاشانی برای قبول مسئولیت مدیرعاملی بسیار زیاد است، اما نکته مهم این است که آیا این دو در بدو ورود توانمندی لازم برای حل و فصل بحران‌های مالی و بدهی سنگین بین‌المللی را دارند یا اینکه دوباره همین اتفاقات تکرار خواهد شد؟ به همه این‌ها بسته شدن حساب بانکی این باشگاه بابت شکایت پنج طلبکار را هم اضافه کنید. اتفاقی که سبب شده تا با دستور قضایی ورود هر پولی به این باشگاه با توجه به بلوکه شدن آن، موجب واریز به حساب طلبکاران شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.