۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲
کد خبر: 771541

"احمد وحیدی" وزیر کشور امروز برای شرکت در مراسم معارفه استاندار جدید لرستان وارد فرودگاه خرم‌آباد شد.

وزیر کشور وارد لرستان شد

به گزارش قدس آنلاین، قرار است مراسم معارفه "فرهاد زیویار" به عنوان استاندار جدید لرستان با حضور وزیر کشور برگزار شود.

شرکت در جلسه شورای اداری استان و ادای احترام به شهدای شامخ شهرستان خرم آباد از دیگر برنامه های سفر وحیدی به لرستان است.

هیات دولت فرهاد زیویار را هفته گذشته به عنوان هفدهمین استاندار لرستان معرفی کرد.

فرهاد زیویار متولد سال ۱۳۴۸ اهل لرستان، دارای مدرک دکترا در رشته علوم سیاسی است و سابقه خدمت در سمت های رئیس بسیج اساتید پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی از سال ۱۳۹۸، دبیر هیات بازرسی انتخابات شوراهای کشور سال ۱۴۰۰، معاون اداری و مالی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در سال ۱۳۸۹ و معاون دفتر هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری و انتظامی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۳۸۴ را دارد.

همچنین معاونت مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری  در سال های ۱۳۸۵-۱۳۸۴، مدیر کلی امور سیاسی و امنیتی ریاست جمهوری ۱۳۸۸-۱۳۸۵، ریاست مرکز پژوهش و اسناد ریاست جمهوری ۱۳۸۹، دبیری کمیسیون سیاسی و دفاعی هیات دولت ۱۳۹۰،  ریاست پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطات ۱۳۹۲ و مدیریت گروه پژوهشی نظریه‌پردازی انقلاب اسلامی از سال ۱۳۹۳  در کارنامه استاندار جدید لرستان است.

 رییس جمهوری در حکم انتصاب استاندار لرستان بر مجاهدت برای توسعه و نوسازی زیرساخت‌ها، پشتیبانی و مانع زدایی از امر تولید و اهتمام خاص نسبت به کاهش آمار بیکاران و مهاجرت از استان تاکید کرد.

آیت الله سید ابراهیم رییسی ابراز امیدواری کرد که با اتکال به خداوند متعال و با روحیه انقلابی، پاکدستی، فساد ستیزی و اهتمام به مفاد «عهدنامه مدیران دولت مردمی» در گره گشایی از مشکلات مردم استان، تحقق «عدالت و پیشرفت» و رفع «فقر و تبعیض» کوشا باشید.

رییس جمهوری در این حکم تصریح کرد: مجاهدت برای توسعه و نوسازی زیرساخت‌های استان، پشتیبانی و مانع زدایی از امر تولید به ویژه در حوزه‌های کشاورزی، دامپروری و گردشگری و اهتمام خاص نسبت به کاهش آمار بیکاران و مهاجرت از استان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی، نخبگان و جوانان با انگیزه و انقلابی در  تعامل بایسته و مستمر با کلیه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلاب اسلامی مورد تاکید است.

لازم به توضیح است پیش از این سید موسی خادمی از شهریورماه سال ۹۶ به عنوان استاندار لرستان فعالیت داشت.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.