کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان‌های بین‌المللی در وین قرار است عهده‌دار معاونت امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر شود.

غریب‌آبادی معاون بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، کاظم غریب آبادی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان‌های بین‌المللی در وین و همچنین نماینده دائم ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در توئیتی با اشاره به دیدارهای خداحافظیش در پایان ماموریتش در وین نوشت: ماموریت من در وین از ١۵ اکتبر (٢٣ مهر) به منظور تصدی مسئولیت جدید در تهران، پایان می‌یابد.

غریب آبادی قرار است به معاونت امور بین‌الملل قوه قضاییه بازگردد و عهده دار معاونت امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر شود.

پیش از این علی باقری عهده دار این سمت بود. علی باقری اخیرا از سوی حسین امیرعبداللهیان به عنوان معاون سیاسی وزیر امور خارجه و جایگزین سید عباس عراقچی منصوب و عباس عراقچی هم مشاور وزیر امور خارجه شد.

از غریب آبادی به عنوان یکی از گزینه‌های تصدی وزارت امور خارجه و همچنین معاونت امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه نام برده می‌شد.

گفتنی است؛ «کاظم غریب‌ آبادی» از سال ۱۳۹۷ به عنوان سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان‌های بین‌المللی در وین منصوب شد. غریب‌ آبادی پیش از این در سمت‌هایی از جمله معاون امور بین‌الملل ستاد حقوق بشر قوه قضاییه و سفیر جمهوری اسلامی ایران در هلند و نماینده دائم نزد سازمان منع سلاح‌های شیمیایی خدمت کرده است.

منبع: فارس 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.