مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران از تولید و تحویل ۶۵۰۰ چادر به کمیساریای عالی پناهندگان در مدت دو ماه خبر داد و گفت: بزودی نساجی هلال می تواند تمامی نیاز کشور در خصوص اقلام امدادی را تامین کند.

۶۵۰۰ چادر به کمیساریای عالی پناهندگان تحویل داده شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ دکتر محمدرضا امیریان گفت: در نیمه اول سال ۱۴۰۰ و پیرو تاکیدی که در هیات مدیره شرکت نساجی هلال در خصوص بازاریابی خارج از مجموعه صورت گرفت، اقدامات جدیدی در این خصوص انجام شد.

وی افزود: در همین راستا توافقی با کمیساریای عالی پناهندگان صورت گرفت و آن ها درخواست خرید خود را به نساجی هلال ارائه دادند. این درخواست درخصوص تامین چادر مورد نیاز این نهاد برای کمک به پناهجویان افغانستانی بود و در ادامه نیز یک قرارداد در این خصوص منعقد شد. نساجی هلال طبق این قرارداد متعهد شد که ۶۵۰۰ تخته چادر تولید و به کمیساریای عالی پناهندگان تحویل دهد که این امر ظرف مدت ۶۰ روز محقق شد.

مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران خاطرنشان کرد: تمامی تعهدات از سوی نساجی هلال انجام شد و محموله در سه بخش به کمیساریا تحویل داده شد. این تعامل از آن جهت حائز اهمیت بود که جنبه بین المللی داشت و به نحوی می توانست توجه های بین المللی را به سمت نساجی هلال ایران جلب کند.

امیریان ادامه داد: در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ما توانستیم به خوبی استانداردهای لازم بین المللی را در این تولید مدنظر قرار دهیم و یک محصول با کیفیت را تحویل دهیم. این همکاری با کمیساریای عالی پناهندگان می تواند در آینده نیز تداوم داشته باشد. امروز این ظرفیت در نساجی هلال احمر وجود دارد تا نیازهای کشورهای همسایه را تامین و اقلام امدادی مورد نیاز منطقه را تولید کند.

مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران گفت: در ده سال گذشته، برای نخستین بار امروز توانسته ایم در تولید و فروش محصولات امدادی رکورد جدیدی ثبت کنیم و ۵۵ درصد محصولات تولیدی خود را به سایر مجموعه ها به فروش برسانیم. در ۶ ماه نخست امسال فقط ۴۵ درصد ظرفیت نساجی هلال در اختیار هلال احمر قرار گرفته و تولید محصولات امدادی مورد نیاز جمعیت بوده است.

برنامه مدون توسعه و به روز رسانی ماشین آلات و تجهیزات شرکت صنایع نساجی هلال ظرف ۳ سال تدوین و طراحی گردیده و بر این اساس درحال حرکت هستیم که بخشی از این برنامه در سال جاری محقق خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.