معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: هوشمندسازی حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد مورد تاکید است و در این حوزه در شرکت ارتباطات ترافیکی شهرداری اقدامات خوبی صورت گرفته‌ است.

هوشمندسازی حوزه حمل و نقل شهری ضروری است

به گزارش قدس آنلاین، خلیل الله کاظمی امروز  در آیین تکریم و معارفه سرپرست شرکت ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد، افزود: راه اندازی سیستم پرداخت هوشمند پارک حاشیه ای از طریق خوداظهاری و حذف پرداخت نقدی از اقدامات مهمی است که در سالهای اخیر توسط این شرکت محقق شد.

وی خاطرنشان کرد: در ۲ سال گذشته حجم زیادی از سازه‌های مربوط به سیستم دوچرخه اشتراکی قدیمی که چهره نازیبایی به شهر داده بود، پس از حل و فصل دعوای حقوقی طولانی با پیمانکار جمع آوری و سیستم جدید دوچرخ اشتراکی جایگزین آن شد.

کاظمی ادامه داد: همچنین در این مدت تعدادی از پارکینگ‌های مکانیزه که دچار مشکل شده بود با دریافت مصوبه از شورای شهر به‌روزرسانی و ایمن‌سازی شدند و در ۲ سال گذشته توقفگاههای هوشمند آزادی، مجد و پرستار نیز به بهره برداری رسیده و در اختیار شرکت ارتباطات ترافیکی شهرداری قرار گرفت.

معاون شهردار مشهد اضافه کرد: در حال حاضر ظرفیت خوبی در شرکت ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد (تات) به عنوان تنها شرکتی که مصوبه شورا و تایید وزارت کشور را گرفته است، وجود دارد.

سرپرست شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد نیز در این مراسم گفت: کارهای بزرگی در زمینه هوشمندسازی و برقراری نظم و ارتباط در حوزه حمل و نقل و ترافیک شهری انجام شده است.
هادی عطارزاده توسی افزود: جا دارد از تمامی تلاش های صورت گرفته در شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد تشکر کنم زیرا کارهای بزرگی در زمینه هوشمندسازی و برقراری نظم و ارتباط در حوزه حمل و نقل و ترافیک انجام شده است.

رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد نیز اظهار کرد: جنس کار شرکت "تات" یا "الیت" سابق به گونه ای است که مردم زیاد به آن علاقه مند نیستند اما با ایجاد مزیت می توان دافعه‌های موجود در این شرکت را کاهش داد.

ایمان فرهمندی افزود: ایجاد درآمدهای پایدار از جمله کارهایی است که در شهر و مدیریت شهری همیشه پیگیر آن بوده‌ایم، البته در این دوره مدیریتی آسیب ها و نگرانی هایی در حوزه منابع انسانی و مالی ایجاد شد که باید مورد بررسی و پیگیری قرار بگیرد.

در این مراسم با قدردانی از خدمات محمدمهدی اسدی، هادی عطارزاده توسی به عنوان سرپرست شرکت ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد (تات) معرفی شد.

منبع: ایرنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.