۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
کد خبر: 773794

سیدمحمد تقوی امروز در آیینی با حضور مسوولان استان سمنان و شهرستان دامغان به عنوان شهردار این شهر معرفی شد.

شهردار دامغان معرفی شد

به گزارش قدس آنلاین، آیین تودیع و معارفه شهردار دامغان با حضور علیرضا شریفی نژاد سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار و راضیه شهاب مدیرکل دفتر امور شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی استانداری سمنان،  حجت الاسلام محمدحسن رستمیان امام جمعه دامغان، و دیگر مسوولان شهرستانی در تالار منوچهری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان برگزار شد.

رییس شورای اسلامی شهر دامغان در این آیین گفت: اخذ مطالبات شهرداری از دستگاهای اجرایی شهرستان از سیاست های اصلی شورا و شهرداری در دوره جدید است که در این زمینه بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال بدهی وجود دارد.  

مجتبی ایمانیان تصریح کرد: نقاط حادثه خیز شهرستان دامغان در جلسه شورای ترافیک شناسایی و بررسی شد که برای رفع این نقاط بودجه ای حدود ۳۰۰ میلیارد ریال نیاز است که باید در بودجه‌های شهرداری لحاظ شود.

وی به روند انتخاب شهردار توسط شورای اسلامی دامغان اشاره کرد و افزود: پس از شروع کار دوره ششم شورای اسلامی شهر دامغان، فراخوان لازم برای اعلام سوابق و برنامه‌های افراد واجد شرایط منتشر شد که در نهایت سوابق ۲۴ نفر جهت تصدی پست شهرداری مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت تقوی به این عنوان انتخاب شد.  

 تقوی متولد ۱۳۴۷ و دارای مدرک مهندسی برق و کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار است که سرپرستی روابط عمومی و امور بین الملل شرکت خدمات هوایی پیام، مدیرکلی عمران و امور زیربنایی شرکت خدمات پیام، مدیرکلی عمران و تاسیسات فرودگاه بین المللی قشم و ریاست اداره ترمینال ها از جمله سوابق اجرایی وی است.  

در این آیین از ۹ سال خدمات مسلم نصرتی در شهرداری دامغان تقدیر شد.   

تقوی با هفت رای کامل اعضای شورای شهر به عنوان شهردار دامغان انتخاب شد.  

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.