مدیر فرودگاه شهدای خرم‌آباد گفت: نشست و برخاست هواپیمای باری و مسافری در این فرودگاه طی نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۵ درصد افزایش یافته است.

پروازهای فرودگاه خرم‌آباد ۷۵ درصد افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، "علی کاملی" امروز  با اعلام این خبر به رسانه ها افزود: بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط واحد آمار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، ۶ ماهه اول امسال باوجود کاهش پروازها در کشور، ۴۸۲ سورتی نشست و برخاست پرواز در فرودگاه خرم آباد انجام گرفته که در مقایسه با ۲۷۶ سورتی مدت مشابه سال قبل،  ۷۵ درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: در زمینه اعزام و پذیرش مسافر نیز باوجود محدودیت‌های کرونایی و رعایت بخشنامه‌های مربوطه برای رعایت سقف ۵۰ و ۶۰ درصدی ظرفیت پروازها، ۲۱ هزار و ۶۰۳ مسافر در این مدت جابجا شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با ۱۸ هزار و ۶۲۷ نفر، ۱۶ درصد افزیش نشان می دهد.

وی با اشاره به رشد ۲۳ درصد ارسال و پذیرش بار از طریق فرودگاه خرم آباد طی نیمه نخست امسال گفت: در این مدت ۱۳۴ هزار و ۳۳۸ کیلوگرم بار جابجا شده که در مدت مشابه پارسال ۱۰۸ هزار و ۹۵۰ کیلوگرم بوده‌ است.

هم اکنون در هفته ۹پرواز رفت و برگشت توسط شرکت های پارس، ایران ایر و ماهان در فرودگاه خرم آباد و مسیر تهران انجام می شود.

منبع: ایرنا

انتها ی خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.