عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: موضوع ادغام مرکز تحقیقات قم در مرکز پژوهش‌های مجلس در نشست کمیسیون فرهنگی با اعضای مرکز تحقیقات قم مورد بحث قرار گرفت که دو طرف با این موضوع مخالف بودند.

 مخالفت کمیسیون فرهنگی مجلس با ادغام مرکز تحقیقات قم و مرکز پژوهش‌ها

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمدرضا مبلغی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در کمیسیون حاضر شد و گزارشی را از کارهای آغاز شده و برنامه‌های پیش روی این وزارتخانه ارائه کرد.

وی افزود: در این جلسه همچنین اعضای کمیسیون نقطه نظرات و مطالب خود را در رابطه با حوزه کار وزارت میراث فرهنگی‌، گردشگری و صنایع دستی مطرح کردند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: اعضای کمیسیون فرهنگی همچنین روز گذشته با سفر قم دیداری را با مراجع اعظام تقلید داشتند و پیرامون مسائل مختلف به طور کلی تبادل نظر کردند.

مبلغی خاطرنشان کرد: همچنین در جریان این سفر اعضای کمیسیون فرهنگی با اعضای مرکز تحقیقات قم نیز دیدار داشتند که در این جلسه موضوع ادغام مرکز تحقیقات قم در مرکز پژوهش‌های مجلس مورد بحث قرار گرفت و دو طرف مخالفت خود را با این موضوع اعلام داشتند.

وی افزود: ادغام این دو مرکز در یکدیگر مغایر با آیین نامه داخلی مجلس است و از سوی دیگر این دو مرکز گرچه هر دو کار تحقیقاتی و پژوهشی انجام می‌دهند اما حوزه کاری آنها متفاوت است و چون تنها کارشان تحقیقاتی و پژوهشی است نمی‌توان آنها را در هم ادغام کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.