مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به سی‌وسومین دوره جشنواره‌های تئاتر استانی تاکید کرد: تئاتر جلوه‌گاه یگانگی و همبستگی میان انسان‌هاست، تئاتر خاستگاه کنار هم بودن و دوشادوش یکدیگرگام برداشتن است.

تئاتر جلوه‌گاه یگانگی و همبستگی انسان‌هاست

به گزارش قدس آنلاین، در متن پیام قادر آشنا به مناسبت آغاز سی‌وسومین دوره جشنواره‌های تئاتر استانی آمده است: تئاتر جلوه‌گاه یگانگی و همبستگی انسان‌هاست، تئاتر خاستگاه کنار هم بودن و دوشادوش یکدیگرگام برداشتن است. تئاتر، محصول روابط انسانی در روزگار خویش است و عصاره‌ آن بازگشت به خویشتن خویش است.

بنا به اعلام اداره هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آشنا در ادامه پیام تصریح کرده است: هرچند اگر به دید نیاید و به چشم جامعه جاری نشود،  تاریخ قضاوت خواهد کرد که شما هنرمندان تئاتر، از جان گرانمایه‌تان گرفته تا تحمل رنج‌ها و مصائب دوری از صحنه‌ی تئاتر، زندگی زیباتری را برای مردم ایران زمین به ارمغان آوردید.

مدیر کل اداره هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در انتهای پیام یادآور شده: اکنون پیروزی در این راه و آغاز پیوستگی با یکدیگر را آرزو دارم و با امید به مهر، رحم و لطف پروردگار از خدای منان، پایان خاموشی موقت چراغ تئاتر و ادامه راه و رهایی از این بیماری را خواستارم.

جشنواره‌های تئاتر استانی هر ساله به منظور کیفیت سنجی آثار هنرمندان نمایش سراسر کشور با هدف انتخاب بهترین آثار جهت معرفی و حضور در بخش رقابتی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به همت انجمن هنرهای نمایشی استان‌های سراسر کشور برگزا می‌شود.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.