دلاور مردان سپاه پاسداران در دریای عمان اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشاندند.

اقتدار دلاور مردان سپاه پاسداران در دریای عمان /برخورد قاطع نیروی دریایی سپاه پاسداران با ناو آمریکایی  +عکس

به گزارش قدس آنلاین، دلاور مردان سپاه پاسداران در دریای عمان  اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشاندند.

فرار ناو آمریکایی

رسانه ملی تا لحظاتی دیگر فیلم برخورد قاطع نیروی دریایی سپاه پاسداران با ناو آمریکایی را منتشر می‌کند.
این تقابل که مربوط به چندوقت اخیر بوده، در پی رفتار غیر حرفه‌ای ناو جنگی آمریکا در آب‌های جنوبی کشور رخ داده که با واکنش قاطع قایق‌های تندروی سپاه پاسداران مواجه شده و پس از این ماجرا ناو آمریکایی صحنه را ترک می‌کند.

با اقدام به موقع و مقتدرانه جان برکفان دلاور نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عملیات دزدی دریایی و سرقت نفت ایران توسط آمریکا ناکام ماند.

آمریکا در این اقدام یک نفتکش را که حامل نفت صادراتی ایران بود در آب های دریای عمان مصادره کرد و با انتقال محموله نفت آن به یک نفتکش دیگر آن را به سوی مقصدی نامعلوم هدایت کرد.

همزمان دلاورمردان نیروی دریایی سپاه با اجرای عملیات هلی برن بر روی عرشه نفتکش آن را به تصرف خود درآوردند و آن را به سوی آب های سرزمینی ایران هدایت کردند.

در ادامه نیروهای آمریکا با استفاده از چندین فروند بالگرد و ناو جنگی به تعقیب نفتکش پرداختند اما با ورود قاطعانه و مقتدرانه نیروهای جان برکف سپاه ناکام ماندند.

نیروهای آمریکایی مجددا با استعداد بسیار و با استفاده از چند ناو جنگی بیشتر تلاش کردند مسیر حرکت نفتکش را سد کنند که باز هم موفق نشدند. این نفتکش هم اکنون در آب های سرزمینی کشور عزیزمان است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.