مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی تعداد شهرکهای صنعتی فعال وغیر فعال این استان را دو هزار و ۱۹۹ واحد بهره بردار عنوان کرد و گفت: از این تعداد یک هزارو ۹۴۷ واحد آن فعال است که این تعداد واحد صنعتی ۳۷ هزارو ۵۸۴ نفر ایجاد اشتغال کرده است.

ایجاد بیش از ۳۷ هزار اشتغال در شهرکهای صنعتی استان مرکزی

به گزارش قدس آنلاین، طیب میرزایی در جلسه با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در شهر اراک با اشاره به شعار امسال از طرح اشتغال کمیته امداد(ره) حمایت کرد وگفت: باید از ظرفیت های شرکت های خدماتی شهرکهای صنعتی استفاده کرد، تا فرصتهای شغلی بیشتری ایجاد شود.

وی افزود: با برگزاری یک همایش ویژه برای مدیران منابع انسانی و مالی واحد های صنعتی میتوان زمینه این ایجاد را فراهم کرد.

در این نشست مدیر کل امداد استان مرکزی عنوان کرد: این نهاد ۴۵۰۰۰خانوار را تحت پوشش دارد و اساس کار آن در حال حاضر امور فرهنگی، توانمند سازی، مسکن و اشتغال است.

مجید مومنی با تاکید بر اینکه در این نهاد ضمن تکریم افراد نیازمند تلاش بر ایجاد شتغال پایدار است تصریح کرد: کمیته امداد فقط وام نمی دهد اشتغال پایدار ایجاد می کند و در آموزش زبانزد است.

وی با بیان اینکه ایجاد ۷هزار فرصت شغلی جزو برنامه‌های کمیته ‌امداد استان است افزود: در حوزه صنعت برای طرحهای دانش بنیان وام بلا عوض داده می شود و ما حامی صنعتگران هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.