گروهی از بیماران خاص استان اصفهان به مدت ۳ روز زائر حرم مطهر حضرت ثامن الحجج(ع) شدند.

تشرف ۵۰ بیمار خاص استان اصفهان به حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین، همواره یکی از مأموریت‌های محوری آستان قدس رضوی، میزبانی از زائران محروم و کم بضاعت از جای جای کشورمان بوده است؛ زائران و دلدادگانی که نه‌فقط به واسطه وسع اندک مالی، بلکه به دلیل دیگری از جمله بیماری و شرایط خاص جسمانی، توانایی و امکان تشرف به حرم مطهر حضرت رضا(ع) را ندارند.
بیماران خاص از جمله این گروه‌های دارای محرومیت خاص هستند که حالا به همت بنیاد کرامت رضوی، مورد توجه ویژه قرار گرفته‌اند و فرصت تشرف آن‌ها به مشهدالرضا(ع) فرام شده است. مدیر امور زائرین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی در این باره گفت: در راستای تداوم طرح حمایتی بنیاد کرامت رضوی برای تشرف گروه های خاص محرومان و اقشار خاص به حرم مطهر رضوی، یک گروه ۵۰ نفری از بیماران خاص استان اصفهان در سفری ۳ روزه مهمان خادمان بارگاه منور حضرت رضا(ع) هستند. علی رجبی افزود: این کاروان شامل بیماران مبتلا به نوروپاتی (دارای اختلال در کارکرد اعصاب محیطی بدن) و و ای. ال.اس (بیماری عصبی عضلانی) بوده که با مساعدت جمعیت حمایت از این بیماران، برای نخستین بار به شهر مشهد مشرف شدند.

تشرف کاروان ۸۵ نفره از شهرستان فنوج سیستان و بلوچستان
مدیر امور زائرین معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی همچنین گفت: همچنین یک کاروان ۸۵ نفره از اهالی شهرستان فنوج استان سیستان و بلوچستان به مدت سه روز به زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) دعوت شدند که توسط خدمه بنیاد کرامت رضوی در مؤسسه موقوفه خدمات زائر پذیرایی می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.