مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: به دنبال بارش شدید باران در شوشتر، ۱۳۰ خانواده این شهرستان دچار آبگرفتگی شدند که به آنها امدادرسانی شد.

۱۳۰ خانواده شوشتری به دلیل آبگرفتگی جابه جا شدند

به گزارش قدس آنلاین، شهاب صدیقی  اظهار کرد: در پی وقوع بارش شدید باران و سیل در شهرستان شوشتر، هماهنگی‌های لازم برای امدادرسانی در مناطق دچار سیل انجام شد.

صدیقی با اشاره به تخلیه آب در مناطق آبگرفته در شهرستان شوشتر افزود: با تلاش امدادگران ۱۳۰ خانوار گرفتار در سیل جابجا و میان آنها غذای گرم توزیع شود.

وی با اشاره به به اینکه به علت بارش باران، امروز کار بازسازی در مناطق زلزله زده اندیکا متوقف شده بود، ادامه داد: ادامه بازسازی مناطق زلزله زده از روز دوشنبه (امروز) از سر گرفته می‌شود.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان بیان کرد: تاکنون ۴۰۰ واحد آواربرداری، ۸۵ واحد آرماتور بندی پی، ۸۰ واحد فندانسیون بتنی و ۶۳ واحد نصب اسکله انجام شده است.

صدیقی با اشاره به نشست با مدیران بانک‌های عامل پرداخت تسهیلات به مناطق زلزله زده اندیکا گفت: کار بازسازی در مناطق زلزله زده با حضور بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و تقسیم کاری که با استان لرستان انجام شده نسبت به ۱۰ روز گذشته شتاب گرفته است.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.