لوله گستر اسفراین در ماه گذشته توانست با تولید۴۶۰۰ در یک ماه، رکورد تولید خودش را بزند.

با حضور معاون وزیر صمت؛ لوله گستر اسفراین رکورد تولید خود را شکست

به گزارش قدس آنلاین، معاون وزیر صمت در بازدید از مجتمع لوله گستر اسفراین گفت: کارکنان این مجموعه در شرایطی که با تحریم و محدودیت ها دست و پنجه نرم می کنیم، توانستند با تولید چهار هزار و ۶۰۰ تن در ماه گذشته، رکورد مناسبی را رقم بزنند.

محسن صالحی نیا افزود: سیاست های محوری دولت به ویژه وزارت صمت این است که با توسعه تولیدات، کیفی سازی و اقتصادی کردن تولید، به تدریج امکان عرضه و رقابت در عرصه بین المللی را داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، مدیریت ها و حضور مشاور وزیر در این بازدید را نشان دهنده عزم در توسعه صنعت کشور دانست و خاطرنشان کرد: با توسعه خطوط تولید، بهسازی و نوسازی لوله هایی که در این مقطع وجود دارد، می توانیم شرایط بهتری را برای تولید و صادرات فراهم کنیم.

صالحی نیا با اشاره به شعار سال گفت: به منظور مانع زدایی ها در نظر داریم زنجیره تامین را به گونه ای هماهنگ کنیم که با تولیدات خودمان بتوانیم نیازهای بخش صنعت و نیازهای کالاهای نهایی را پوشش دهیم.

وی اضافه کرد: شرکت نفت به صورت مستمر به این لوله ها نیاز دارد و براساس قرارداد تولید و عرضه بدون هیچ گونه مشکلی انجام می شود.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.