نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است کمیسیون بهداشت و درمان در هفته جاری مشکل تأمین داروی بیماران SMA را مورد بررسی قرار دهد.

کمیسیون بهداشت مشکل تأمین داروی بیماران SMA را برطرف کند

به گزارش قدس آنلاین، زهره الهیان در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۹ آذرماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی،گفت: مدتی است خانواده‌های بیماران SMA مقابل مجلس تجمع می‌کنند چرا که آنان مشکلات جدی برای درمان فرزندان خود دارند.

وی متذکر شد: رئیس مجلس شورای اسلامی با این افراد جلساتی را برگزار کرد و در نهایت نتیجه این جلسات آن شد که بودجه‌ای برای خدمات به این بیماران و مراقبت رایگان از آنان اختصاص یابد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خانواده بیماران SMA هنوز هم مشکل تأمین دارو دارند و سازمان غذا و دارو، مجلس شورای اسلامی و وزارت بهداشت و درمان باید به این مسئله ورود کنند تا مشکلات آنان حل و فصل شود.

عبدالرضا مصری که ریاست بخشی از جلسه را بر عهده داشت، در پاسخ به این تذکر، گفت: کمیسیون بهداشت و درمان در هفته جاری از وزیر بهداشت و معاون غذا و دارو دعوت کند تا موضوع پیگیری شود چرا که خانواده بیماران نباید هم رنج بیماری داشته باشند و هم در تأمین دارو، در مشکل و مضیقه باشند.

انتهای پیام

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.