۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
کد خبر: 779469

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت:‌ کم‌تجربگی و یک مقداری هم داوری ما را اذیت کرد و همه چیز دست به دست هم داد تا امتیاز از دست بدهیم.

عنایتی:‌ داوری و کم تجربگی ما را اذیت کرد

به گزارش قدس آنلاین، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار با نفت مسجدسلیمان در هفته هشتم لیگ برتر اظهار داشت:‌ همه بازی ها برای ما سخت است. نفت تیم با برنامه ای است و کادر فنی خوبی دارد،امیدوارم فردا با روحیه خوب بتوانیم نتیجه بگیریم.

وی ادامه داد: با وجود اینکه این چند هفته خوب بازی کردیم نسبت به اوایل فصل شرایط بهتری داشتیم در نتیجه‌گیری هنوز به خودباوری نرسیده‌ایم سعی کرده‌ایم بازیکنان را بعد از بازی با مس رفسنجان ریکاوری کنیم.خوب بازی کردن وقتی همراه با نتیجه باشد شرایط بهتر خواهد شد. تلاش می‌کنیم تا موفق شویم اما تیم‌هایی که از لیگ یک به لیگ برتر می‌آیند فضای متفاوتی را تجربه می‌کنند ما پیش‌بینی این شرایط را می‌کردیم که این اتفاقات برای تیم ما رخ بدهد اما خدا را شکر بازیکنان باتجربه‌ای داریم که خیلی جاها می‌توانند به ما کمک کنند و با انگیزه و انرژی بیشتری می‌رویم تا بهتر نتیجه بگیریم.

وی در مورد اینکه هوادار با مشکل انتخاب زمین مواجه شده و باز هم مجبور شده که در کرج میزبان حریفش باشد عنوان کرد: در درجه اول خجالت‌آور است که تهران استانی به این بزرگی زمین برای بازی کردن تیم‌های لیگ برتری‌اش نداشته باشد در هفته‌های گذشته هم دیدید که ما و پیکان شرایط خاصی داشتیم و اصلا نمی‌دانستیم چه کار باید بکنیم. در تهران ورزشگاه دستگری و شهرقدس وجود دارد که در دستگری پیکان و سایپا بازی می‌کنند و آنجا نمی‌توانیم بازی کنیم. شرایط زمین ورزشگاه شهرقدس را خودم دیدم که شرایط مناسبی نداشت و چمنش فوق‌العاده بد بود. قول‌هایی داده‌اند که در چند هفته آینده مشکل را برطرف کنند تا بتوانیم در آینده ما هم در تهران میزبان باشیم. باید فکر و همتی باشد تا تیم‌های تهرانی مشکل زمین نداشته باشند از همه جای ایران به تهران می‌ایند اما نمی‌دانم چرا در تهران نمی‌توانیم بازی کنیم و مشکل زمین داشته باشیم؟ ورزشگاه‌های تختی، شیرودی، دستگری وجود دارند اگر برنامه‌ریزی برایشان کنند می‌توان در آنها بازی کرد و همه استانداردها را دارند. متأسفانه این اتفاق رخ نداده و امیدوارم فکر اساسی برای این منظور شود تا تهران مشکل زمین نداشته باشد.

وی در مورد اینکه فردا دوباره قرار است هوادار با لباس بنفش در میدان حاضر شود عنوان کرد: از زمانی که من مالک و سرمربی تیم بودم با لباس بنفش بازی می‌کردیم و سعی کردم رنگ خاصی را برای لیگ انتخاب کنم. از آقای میری تشکر ویژه می‌کنم وقتی این پیشنهاد را به او دادم قبول کرد زیرا هویتی که از رنگ بنفش ایجاد کرده بودیم و برند شده بود. ان شالله دوباره از فردا با رنگ بنفش شروع خواهیم کرد و خاطرات خوش‌مان را تکرار می‌کنم. دوباره از مدیریت باشگاه و شخص آقای میری تشکر می‌کنم.

عنایتی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه هوادار در هفته‌های اخیر با مشکلات داوری مواجه بوده اظهار داشت: ما همیشه امیدواریم و به سلامت داوران اعتقاد داریم و شکی در آن نیست. اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است نمی‌شود گفت اشتباه در بازی برای داور ایجاد نمی‌کند اما همیشه اشتباهات بر علیه ما است و در این چند هفته اخیر این مسأله ما را اذیت کرد. امیدوارم که داوران ما دقت بیشتری کنند، مطمئن هستم این اتفاق رخ خواهد داد. بحث من در مورد داوری بیشتر تخریب شخصیتی بود نه اشتباهات داوری. هر چند در ۷ هفته اخیر ما از همه اشتباهات داوری ضرر کردیم و همه اتفاقات به ضرر ما بود و حتی در یک سهمیه هم به سود ما اشتباه داوری رخ نداد. جوی راه افتاده بود که من خیلی ناراحت بود و امیدوارم این اتفاق دوباره تکرار نشود.

وی در مورد مصدومان تیمش گفت: به جز محمد قاضی که همچنان مصدوم است ما همه بازیکنان‌مان را در اختیار داریم. ان‌شاءالله از هفته‌های آینده هم قاضی به جمع ما اضافه شود.

وی در مورد روند حرکتی تیمش گفت: از روند حرکتی تیم‌مان بسیار راضی هستم، از بازی با استقلال تا مس رفسنجان روند خوبی داشتیم اما کم‌تجربگی و یک مقداری هم داوری ما را اذیت کرد و همه چیز دست به دست هم داد تا امتیاز از دست بدهیم. باید خودمان را قوی کنیم و امیدوارم این اتفاق فردا رخ بدهد و فردا با نتیجه خوبی از زمین خارج بشویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.