در پی اهانت یک میهمان در برنامه زنده شبکه سه سیما به مردم عزیز مشهد، روز گذشته دادستان مشهد هم به موضوع ورود و در این زمینه دستوراتی صادر کرد.

ورود دادستان به ماجرای بی‌احترامی به مردم مشهد

ماجرا از این قرار بود که یکشنبه گذشته قطعه فیلمی در فضای مجازی دست به دست می‌شد و در آن برنامه میهمان شناخته شده برنامه، «شهاب مرادی» بیان کرد: بین مرگ و همکاری با مشهدی‌ها، مرگ خیلی شیرین‌تر است! این سخنان شهاب مرادی در حالی بیان می‌شد که مجری مرد برنامه هم در حال خندیدن بود.

انتشار این بی‌احترامی در شبکه سه سیما حتی اگر تصور شود میهمان برنامه عمدی در بیان آن نداشته، از بدی و مذمت آن نمی‌کاهد و به نوعی هنجارشکنی محسوب می‌شود.

در ادامه، ماجرا را از حوزه دادستانی مرکز خراسان رضوی پیگیری کردیم که پی بردیم قاضی محمدحسین درودی، دادستان مشهد پس از وقوع این ماجرا و وصول گلایه مردمی، به ماجرا ورود و دستوراتی در این زمینه صادر کرده است.

از سوی دیگر محمد حسین‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی هم در واکنش به این ماجرا با انتشار یادداشتی با عنوان «چند خطی در باب نسبت نادرست به مردم مشهد» در صفحه اینستاگرامش از شهاب مرادی خواست کتاب‌های «خاک‌های نرم کوشک»، «شهربانو»، «بابانظر» و «بابارجب» را بخواند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.