نشست مشترک ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در محل سالن جلسات کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

نشست مشترک ستاد امر به معروف کشور و کمیسیون فرهنگی مجلس برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور؛ نشست مشترک ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با حضور آیت‌الله کاظم صدیقی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، سیدمحمدصالح هاشمی گلپایگانی قائم مقام رئیس و دبیر ستاد، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، غلامرضا منتظری نائب رئیس اول کمیسیون فرهنگی مجلس و اعضای هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی و معاونان و مدیران ستاد در محل سالن جلسات کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد نشست مشترکی با حضور نمایندگان عضو ستادهای امر به معروف استان‌ها با هدف هم‌اندیشی و هم‌افزایی هرچه بیشتر با ستادها برگزار شود.

همچنین در ادامه، پیشنهاد اجرای قانون جامع امر به معروف و نهی از منکر داده شد تا در نشست‌های بعدی در دستور کار کمیسیون فرهنگی قرار گیرد.

گفتنی است؛ این نشست با هدف گسترش همکاری، هم‌افزایی طرفین و همچنین به منظور آسیب‌شناسی و تعیین راهبردهای کلان در حوزه فریضتین امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.