دبیر کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیش از ۱۲۰ هزار نفر از افراد بالای ۴۰ سال که ۶ ماه از تزریق دز دوم واکسن کرونای آنها گذشته است دز سوم را نیز دریافت کرده اند که ۲۲ درصد از جمعیت واجد شرایط در دانشگاه علوم پزشکی مشهد را شامل می شوند.

۲۲ درصد از جمعیت خراسان رضوی دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

به گزارش قدس انلاین، دکتر محمد پهلوان  افزود: هم‌اکنون ۹۱ درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد دز اول واکسن کرونا و ۷۴ درصد هم دز دوم واکسن خود را دریافت کرده‌اند.  

وی اضافه کرد:جمعیت زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد که علاوه بر مشهد، ۱۵ شهرستان دیگر را نیز زیر پوشش دارد شامل پنج میلیون و ۱۰۰ هزار نفر است.
دبیر کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر روزانه ۱۱۰ بیمار جدید کرونایی در بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد شناسایی و بستری می‌شوند.
پهلوان، تعداد کل بستری‌شدگان کرونایی در بیمارستانهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد را ۲۹۰ نفر عنوان کرد که ۷۵ نفر از آنان در بخشهای مراقبتهای ویژه تحت بستری و معالجه قرار دارند.
دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در کلانشهر مشهد و ۱۵ شهرستان دیگر خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد. 

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.