مراسم رونمایی از لباس باشگاه آویژه صنعت پارسای مشهد دیروز با حضور مسئولان شهری، پیشکسوتان ورزش بسکتبال و بازیکنان این تیم برگزار شد.

بخش خصوصی باید «یار» باشد نه بار «ورزش»

در این مراسم امیرعباس مستشاری عضو هیئت مدیره باشگاه با بیان اینکه مجموعه آویژه صنعت وظیفه اجتماعی خود می‌داند که در امر ورزش شهر حضور داشته و بستری را برای رشد و نمو استعدادهای بسکتبال خراسان فراهم کند، افزود: این مجموعه نیاز چندانی به حمایت مالی ارگان‌های شهری مثل شهرداری و حتی استانداری ندارد و تنها توقع حمایت معنوی و لجستیکی از این باشگاه است.

وی با اشاره به هزینه‌های سرسام‌آوری که در این مدت سازمان و ارگان‌های شهری برای فوتبال داشته و نتیجه خجالت‌آوری که در لیگ برتر فوتبال کسب شده، گفت: پول مردم مشهد در این مدت صرف کلی هیاهو و جنجال شده که ثمره‌ای هم در پی نداشته است. مستشاری فعالیت در بخش معلولان را وظیفه مجموعه خود عنوان کرد و افزود: ما معتقدیم بخش خصوصی باید یار ورزش شهری باشد نه مثل فوتبال بار ورزش شهر.

مستشاری با تأکید بر نتیجه‌های قابل قبولی که آویژه کسب کرد، گفت: ما کمترین میزان کمک شهری را در این مدت از شهرداری دریافت کرده‌ایم که گلایه‌ای هم نداریم. نتایج ما در بسکتبال معلولان و سوپرلیگ پینگ پنگ نشان دهنده راه درستی است که در پیش گرفته‌ایم.

در بخش دیگری از این مراسم علوی مقدم رئیس کمیسیون ورزش شورای شهر با تشکر از مجموعه آویژه صنعت عنوان کرد: شهردار شخصی کاملاً بسکتبالی است که شاگرد پیشکسوتان این رشته بوده و دغدغه‌هایی کاملاً ورزشی دارد. کمیسیون ورزش شورای شهر هم در همین راستا برنامه‌های زیربنایی برای رشد و گسترش ورزش در مناطق کم‌برخوردار و کشف استعدادها دارد.

وی مجموعه آویژه صنعت و فرش که در حوزه بسکتبال، معلولان و پینگ پنگ سرمایه‌گذاری کرده است را الگویی برای بخش خصوصی و توسعه ورزش شهری عنوان کرد و ابراز امیدواری نمود ورزش در بخش خصوصی بیش از پیش در خراسان رضوی و شهر مشهد مورد توجه صاحبان صنایع باشد. گفتنی است در پایان این مراسم از لباس تیم‌های مختلف آویژه صنعت پارسا مشهد رونمایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.