شورای وحدت وائتلاف نیروهای انقلاب خراسان رضوی به مناسبت ۹ دی بیانیه صادر کردند.

بیانیه شورای وحدت وائتلاف نیروهای انقلاب خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
حماسه ۹دیماه ۸۸ که روز بصیرت نامگذاری شد ،یکی از واکنش های درخشان در تاریخ مبارزات ملت ایران برای تحقق آرمانهای متعالی اوست.
بصیرت ملت ایران در شناخت فتنه ها و قدرت تمیز دادن حق از باطل در فضاهای غبار آلود سیاسی ،جنگ نرم با دشمنان داخلی و خارجی،وآگاهی او از شیوه های عملیات روانی و رسانه ای دشمن برای منحرف کردن مسیر انقلاب از ریل اسلامی اش،
ناشی از اعتصام مستمر ووفادارانه او به حبل ولایت ورهبری خردمند و دوراندیش امت اسلامی ،یعنی، امام خامنه ای مدظله العالی است .
  واکسینه شدن ملتی که هرروز در معرض فتنه های پیش ساخته و دست ساخته ی دشمنان بیرونی و خودفروختگان داخلی است ،با واکسن بصیرت و آگاهی و قدرت تحلیل سیاسی،تنها را عبور از میان غبارهای فتنه و منحرف نشده از صراط مستقیم ولایت است .
 فتنه گران هرروز بارنگی جدید و شیوه ای تازه و بهانه ای نو ،درتلاشند با سنگ اندازی در مسیر رشدو پیشرفت کشور ،وکاهش سرمایه اجتماعی نظام وناراضی تراشی و اعتماددزدایی از خدمتگزاران صدیق کشور،مانع دست یابی ملت ایران به جامعه سازی و دولت سازی اسلامی و در نهایت تمدن نوین اسلامی گردند .
لذا بزرگداشت حماسه ۹دی و روز بصیرت وتبیین توطئه های جدید دشمنان در هر سال ،آگاهی مردم را تعمیق وفتنه ها را در نطفه خفه خواهد کرد.
شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب استان خراسان رضوی، با سپاس از امت همیشه بصیر استان خراسان وابراز تبری نسب به فتنه گران و ساکتین فتنه،ازعموم مردم همیشه در صحنه دعوت می نماید که در مراسم امروز بزرگداشت حماسه ۹ دی که از ساعت ۹تا ۱۱صبح روزپنجشنبه در حرم مطهر رضوی برگزار میشود شرکت و میثاق دوباره خود با ولایت را استحکام بخشند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.