علیرضا سبط‌احمدی تهیه کننده سینما و تلویزیون درباره فعالیت های جدید و مشکلات تهیه و تولید آثار سینمایی و تلویزیونی سخن گفت.

با بهبود شرایط فیلم سینمایی‌ام را جلوی دوربین می‌برم/ ثبات فرهنگی نداریم

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا سبط ‌احمدی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون گفت: بعد از تهیه‌ سریال «ایلدا» تمام وقت خود را صرف نگارش فیلمنامه کرده‌ام و هم اکنون مشغول نگارش دو کار هستم که یک اثر سینمایی و یک سریال تلویزیونی است.

او افزود: برای یک فیلم سینمایی پروانه نمایش گرفته‌ام که به دلیل تغییر و تحولاتی که در بنیاد سینمایی فارابی و دولت پیش آمد ساخت آن فعلاً متوقف شده است. کارگردانی این کار را ابراهیم فروزش برعهده خواهد داشت که البته با مهیا شدن شرایط آن را جلوی دوربین خواهم برد.

تهیه کننده سریال «خوب، بد، زشت» عنوان کرد: وضعیتی که پیش آمده تنها مختص به کار من نیست بلکه بسیاری از تولیدکنندگان تلویزیون نیز درگیر چنین شرایطی هستند و باید زمان بگذرد تا مدیریت ثابت شود و وضعیت تولید بهبود پیدا کند.

تهیه‌کننده سریال «همسایه ها» تاکید کرد: با تورم اقتصادی که در جامعه به وجود آمده حتماً باید پیرامون بودجه‌های تولید تجدیدنظر شود چون با چند برابر شدن قیمت‌ها دیگر نمی‌توان با بودجه‌های سابق یک کار خوب و حرفه‌ای تولید کرد.

این تهیه کننده سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: از مدیران خواهش می‌کنم شرایط تولید را ثابت نگه دارند چون وقتی قیمت‌ها در ابتدای تولید و انتهای تولید با هم متفاوت است ضررهای زیادی متوجه تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار می‌شود. من شخصا این موضوع را در کار آخرم به وضوح لمس کردم.

علیرضا سبط‌احمدی در پایان با اشاره به لزوم ثبات سیاست‌گذاری و برنامه‌های فرهنگی گفت: متاسفانه در عرصه فرهنگ با تغییر مدیران ارشد، سیاست‌گذاری‌ها نیز تغییر می‌کند. ما شدیدا نیاز به قانون و سیاستگذاری مدون و ثابت داریم تا دایما در افق و برنامه ای پیش رویمان دچار تزلزل نشویم.

منبع: صبا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.