مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل منابع معاونت سرمایه‌گذاری این اداره‌کل برای زیرساخت‌های گردشگری شهر باجگیران هزینه شده است.

پرداخت چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون  برای  تقویت زیرساخت‌های گردشگری  باجگیران

به گزارش قدس آنلاین، سیدجواد موسوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در جلسه با رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار باجگیران و مدیر میراث‌فرهنگی قوچان خاطرنشان کرد: ۳ اقامتگاه بوم‌گردی در بخش باجگیران شهرستان قوچان تا پایان سال جاری بهره برداری می شود. باجگیران ظرفیت‌های گردشگری کم‌نظیری در حوزه طبیعت‌گردی دارد که بهره‌برداری از این فرصت برای توسعه اقتصادی و اشتغال در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

وی افزود: در همین راستا تا کنون چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل منابع معاونت سرمایه‌گذاری این اداره‌کل برای زیرساخت‌های گردشگری شهر باجگیران هزینه شده است.»

موسوی در ادامه گفت: پروژه‌های ایجاد زیرساخت‌های گردشگری با مشارکت شهرداری باجگیران در حال اجرا است.

وی افزود: با توجه به این‌که طبیعت بکر و سرشار از جذابیت این بخش علاقه‌مندان زیادی دارد که تمایل دارند اقامت شبانه در این منطقه داشته باشند، ۵ موافقت اصولی برای ایجاد اقامتگاه‌های بوم‌گردی در روستاهای دربادام، شمخال وباجگیران صادر شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.