۱۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۰۷:۴۸
کد خبر: 7849

یک و نیم میلیون برای نویسندگی و طراحی و تهیه و اجرای پر مخاطب ترین برنامه سیما ، پولی نیست. / در شرایطی که بسیاری از هم قطاران گرامی برای یک شومنی (Showman) دو ، سه ساعته و تعریف و تمجید و دادن لقب و ... به صاحب مجلس ، از یک میلیون تا هر چه زورشان برسد میگیرند. این مبلغ برای مجری - تهیه کننده نود که شبی دو تا پنج میلیون مخاطب فعال پیامکی دارد ، پرداخت زیادی نیست.

عادل هرچه بگیرد حق اوست

مازیار ناظمی در وبلاگش نوشت:
دلم می خواست این مطلب را زودتر بنویسم ولی کمی به تاخیر افتاد ...
اعلام صادقانه دستمزدش در نود خیلی از مجریان و تهیه کنندگان و حتی بینندگان را شوکه کرد. عادل فردوسی پور اینجا هم مچ منتقدانش را خوابند. هرچند اقدام او به نظر من حرفه ای نبود ! چون مرسوم نیست مجری و تهیه کننده ای اینطور شفاف درآمدش را برای مخاطبان و رسانه ها اعلام کند. یک و نیم میلیون برای نویسندگی و طراحی و تهیه و اجرای پر مخاطب ترین برنامه سیما ، پولی نیست.
در شرایطی که بسیاری از هم قطاران گرامی برای یک شومنی (Showman) دو ، سه ساعته و تعریف و تمجید و دادن لقب و ... به صاحب مجلس ، از یک میلیون تا هر چه زورشان برسد میگیرند. این مبلغ برای مجری - تهیه کننده نود که شبی دو تا پنج میلیون مخاطب فعال پیامکی دارد ، پرداخت زیادی نیست.
عادل یک برند معتبر رسانه ای است که سالها برای او هزینه شده و امروز به خوبی دارد ثمرش را به مخاطبان و شبکه سه باز می گرداند. تامین مادی و معنوی فردوسی پور و حفظ و تداوم این وضعیت برنامه نود از شروع آنهم مهمتر است ، واقعا چند سال باید طول بکشد تا مثل او را اتفاقی! پیدا کنیم.
البته این تعریف من ، نافی نقدم بر تغییر روشهای برنامه و اجرای او نیست ، عادل برای گرفتن نمره بیست و نه کمتر ! همیشه باید در تغییر و نوآوری و اصلاح روش های برنامه سازی باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.