تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان والامقام «عادل، خالد و جمال الحداد» از شهدای پُرافتخار مشهد الرضا(ع) را تسلیت گفت.

تولیت آستان قدس رضوی درگذشت مادر شهیدان تقوی(الحداد) را تسلیت گفت

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  آستان نیوز، متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم
درگذشت بانوی ماجده «حاجیه خانم کوکب تقوی» مادر شهیدان والامقام «عادل، خالد و جمال الحداد» از شهدای پُرافتخار مشهد الرضا(ع) موجب تاثر و تالم گردید. 
این مادر مومنه به عنوان الگوی صبر و استقامت، براثر شکنجه‌های فراوان رژیم بعث عراق‌، سه فرزند عزیز خود را در دفاع از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم اسلام کرد و بی تردید این انقلاب، مرهون زحمات و بردباری چنین مادران با ایمان و فداکاری است. 
در جوار مضجع نورانی حضرت ثامن الحجج علیه آلاف التحیه والثنا از درگاه خداوند متعال برای این بانوی صبور و مجاهد، رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان اجر و شکیبایی مسالت می‌نمایم. 
احمد مروی
تولیت آستان قدس رضوی»

گفتنی است، خانواده تقوی (الحداد) که ایرانی الاصل هستند در دوران انقلاب اسلامی ساکن عراق بودند که به دلیل طرفداری از انقلاب اسلامی ایران و امام خمینی (ره) سه فرزند و داماد این خانواده (محمد خلیفاوی)، توسط دولت بعث عراق در نجف دستگیر و پس از شکنجه‌های فراوان در زندان ابوغریب بغداد در اول شهریور ۱۳۵۹ به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.