مسوول دبیرخانه دهمین دوره مدرسه انقلاب اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: جشنواره مدرسه انقلاب در ۶ هزار مدرسه برگزار می شود.

به گزارش قدس آنلاین، محسن جعفری روز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران درباره فعالیت‌های اتحادیه و جزییات برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب در ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: بیانیه گام دوم نقشه راه انقلاب است که برای آحاد ملت قابل تامل است، اما در دوسال گذشته به دلیل شرایط کرونایی و اقتصادی آن طور که در شأن آن است مورد توجه قرار نگرفت.

مسوول دبیرخانه دهمین دوره مدرسه انقلاب ادامه داد: این اتحادیه با همراهی دانش آموزان در سراسر کشور و آموزش و پرورش خود را مکلف دانست که دهمین دوره نمایشگاه مدرسه انقلاب را آغاز کند که امید است این حرکت با مبنا قرار دادن بیانیه موجب خوانش مدبرانه و عالمانه آن توسط دانش آموزان شود.  

جعفری با بیان اینکه تهران و البرز در ثبت نمایشگاه انقلاب رتبه اول را دارند، عنوان کرد: اهمیت فعالیت دانش آموزان در این نمایشگاه بسیار است، مبانی و محتوای تولید شده در کار تیمی دانش آموزان  باید مورد توجه قرار گیرد. 

وی افزود: حداقل ۴۰ تا ۸۰ هزار دانش آموز دوره متوسطه در فعالیت های این نمایشگاه شرکت می‌کنند. مبنا این است که دانش آموزان آزادانه تولید محتوا و روایت گری داشته باشند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.