رییس مرکز اسناد و مدارک انقلاب اسلامی با بیان اینکه انواع فشارهای اقتصادی، سیاسی، نظامی و اجتماعی درچهار دهه گذشته علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال شده است، گفت: ایران درگیر یک جنگ تمام عیار اطلاعاتی خاموش از طرف قدرت‌های غربی است.

ایران درگیر جنگ اطلاعاتی خاموش از طرف قدرت‌های غربی است

به گزارش قدس آنلاین مصطفی پور محمدی عصر چهارشنبه در همایش مردم ری و پیروزی انقلاب اسلامی در آستان شیخ صدوق(ع) شهرری، اظهار داشت: شدیدترین تقابل اطلاعاتی خاموش در دنیا از سوی استکبار جهانی بر ملت ایران روا شده که با مقاومت جانانه جوانان ایران مواجهه شده است.

وی با اشاره به اینکه روزانه صدها توطئه جاسوسی، اطلاعاتی، نفوذ و کارهای خرابکارانه بر علیه ایران اسلامی در جریان است، عنوان کرد: جوانان و نیروهای امنیتی کشور با تلاش شبانه روزی این موارد را در نطفه خفه می‌کنند.

رییس مرکز اسناد و مدارک انقلاب اسلامی یادآور شد: حریف ایران که همان کشورهای غربی هستند به خوبی به قدرت نظامی و اطلاعاتی کشور ما اشراف دارند و همین مساله موجب بازدارندگی آنها شده است.

وی به مشکلات اقتصادی، معیشتی و گرانی هم اشاره کرد و گفت: مردم باید بدانند که ایران اسلامی به دلیل اینکه چهل سال در تحریم کامل است و توانسته این تحریم ها را دور بزند، یک قدرت قوی اقتصادی در دنیا محسوب می‌شود.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: اگر تحریم‌هایی که طی چهار دهه گذشته بر علیه ایران اعمال شده بر علیه کشورهایی مانند چین، روسیه، آلمان، فرانسه، انگلیس و سایر قدرت های اقتصادی جهان اجرا می شد، وضعیت آن کشورها به مراتب از ایران بدتر بود.

در ادامه این مراسم دبیر همایش مردم ری و پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: هدف اصلی ما از برگزاری این همایش و جمع آوری اسناد تاریخی دوران پیروزی انقلاب اسلامی ثبت دقیق حوادث تاریخی و انتقال آن به نسل جوان است.

محمدناصر حسینی علائی گفت: جمع آوری اسناد تاریخ انقلاب بر اساس خاطرات شهدا و مبارزان آن زمان علاوه بر ثبت دقیق حوادث، موجب از بین رفتن بسیاری از تعارضات و تناقضات می‌شود.

وی یادآور شد: هم اکنون ما با امکانات و زمان بسیار کم اقدام به آغاز این کار بزرگ کرده‌ایم تا راهگشایی برای تحقیقات گسترده محققان در آینده شود.

 در پایان این مراسم از شماری پیشکسوتان دوران ستمشاهی قدردانی شد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.