معاون دادگستری گیلان، صیانت از جنگل‌های هیرکانی را خواسته مردم دانست و بیان کرد: جنگل‌های هیرکانی میراث میهنی بوده و متعلق به همه دنیاست.

صیانت از هیرکانی خواسته مردم است/ ۲۲ درصد جنگل‌های شمال از بین رفته

به گزارش قدس آنلاین، احمد آقایی با اشاره به گزارش‌های مردمی درخصوص واگذاری ۵۰ هکتار از عرصه‌های جنگلی ماکلوان فومن به شهرداری این منطقه جهت احداث پارک جنگلی، اظهار کرد: در جهت پیگیری مطالبه مردم، رئیس کل دادگستری استان گیلان از منطقه بازدید داشت.

وی با بیان اینکه منطقه مذکور یک جنگل انبوه و پیوسته است، افزود: احداث پارک جنگلی بهانه بوده و هدف این پروژه جز از بین بردن جنگل نیست.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با بیان اینکه طی چهار دهه گذشته ۲۲ درصد جنگل‌های شمال از بین رفته است، خاطرنشان کرد: متاسفانه عده‌ای با طرح‌هایی که در ظاهر به نفع مردم است، غارتگری می‌کنند و چیزی جز تخریب و سوءمدیریت نیست.

آقایی، جنگل‌های هیرکانی را خطر قرمز حاکمیت، نظام و دستگاه قضا دانست و عنوان کرد: همانگونه که دولت در حوزه آزادسازی سواحل ورود کرده، دستگاه قضا نیز در حوزه صیانت از انفاق جدی بوده و اجازه نمی‌دهیم جنگل‌ها از بین برود.

وی با اشاره به معامله انفال برای حفظ جایگاه مدیریتی توسط برخی از مدیران، گفت: احدی نمی‌تواند از قانون و عدالت بگریزد.

معاون دادگستری گیلان، صیانت از جنگل‌های هیرکانی را خواسته مردم دانست و بیان کرد: جنگل‌های هیرکانی میراث میهنی بوده و متعلق به همه دنیاست لذا بر مدار قانون و اصلاح سوءمدیریت‌ها، باید از این جنگل‌ها حفاظت کنیم و تا به نسل‌های بعدی سپرده شود.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.