رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان گفت:در این برنامه تلویزیونی قصد داریم درکنار نمایش کارآمدی مساجد تلاش کنیم تا برنامه‌های مساجد احیا و الگو سازی شده و در شبکه استانی پخش شوند.

نخستین برنامه تلویزیونی خراسان رضوی با محوریت مساجد رونمایی شد

به گزارش قدس آنلاین، مهدوی ارفع، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان های خراسان ضمن اعلام خبر رونمایی از اولین برنامه تلویزیونی با محوریت مساجد در صدا و سیما اظهار داشت: مسجد قلب تپنده محوریت‌های اسلامی است اما متاسفانه جایگاه خود را در جامعه امروزی از دست داده است.

وی افزود: ما در این برنامه تلویزیونی قصد داریم درکنار نمایش کارآمدی مساجد تلاش کنیم تا برنامه‌های مساجد احیا و الگو سازی شده و در شبکه استانی پخش شوند.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان گفت: مساجد مرکز ارشاد و تبلیغ اسلامی و کانون رعایت قواعد و قوانین خاص، محل جمع‌آوری نذورات و کمک‌های خیرین پخش آن بین نیازمندان و محل آموزش رشته‌های مختلف (قرآن، نهج البلاغه، آمادگی دفاعی و…) در شهرها هستند.

مهدوی ارفع خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مسجد مهم‌ترین پایگاه در حکومت اسلامی معرفی شده اما سند ملی مساجد هنوز صادر نشده است.

وی افزود: قصد داریم با کارکرد کلان با موضوع تربیتی با محوریت مساجد در عرصه‌های مختلف فرهنگی اجتماعی سیاسی فعالیت کنیم.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان در پایان اظهارداشت: همکاری مسجد و کمیته امداد محرومیت زدایی را در استان با ایجاد ۵۰۰ مرکز نیکوکاری و توانبخشی کاهش داده است.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.