سرپرست امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی با اشاره به کاهش حضور تماشاگران در سالن‌های سینما پس از پایان جشنواره فجر، گفت: این استقبال کم ممکن است به دلیل سرمای هوا یا قدیمی بودن فیلم‌ها و عدم اکران فیلم‌های جدید باشد.

فروش بلیت‌ با ۵۰ درصد ظرفیت/ حضور تماشاگران در سینماها اندک است

به گزارش قدس آنلاین، احمدرضا بهبهانی در خصوص نحوه فعالیت سینماهای خراسان رضوی با توجه به شرایط کرونایی موجود، اظهار کرد: فیلم‌های چهلمین دوره جشنواره فجر با ظرفیت ۵۰ درصد در سالن‌های سینما اکران می‌شده است و پس از جشنواره به مدت یک یا دو روز ظرفیت سالن‌ها همانند پیش از جشنواره با ظرفیت ۷۰ درصد فروخته می‌شد. با این حال امروز بلیت تماشای فیلم‌ها با ظرفیت ۳۰ درصد فروخته خواهد شد در حالی که اکنون فروش بلیت در سایت همچنان با ظرفیت ۵۰ درصد تعیین شده است.

وی ادامه داد: پس از جشنواره فجر استقبال مخاطبان از فیلم‌ها کم بوده است.  به گونه‌ای که استقبال و مراجعه مخاطبین حتی در روزهای سه‌شنبه نیز کمتر از انتظار بوده است که ممکن است این استقبال کم به دلیل سرمای هوا یا قدیمی بودن فیلم‌ها و عدم اکران فیلم‌های جدید باشد.

سرپرست امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی در خصوص فعالیت سالن‌های سینما در سالروز رحلت حضرت زینب(س)، خاطرنشان کرد: به احترام سالروز رحلت حضرت زینب(س)  سینماهای خراسان رضوی فردا پنج‌شنبه، ۲۷ بهمن‌ماه، تا ساعت ۱۷ تعطیل خواهند بود.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.